{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Probs med Tamiya TEU104BK ESC {{forumTopicSubject}}

Hey folks.

Jeg har for nyligt fået problemer med en Tamiya TEU104BK fartregulator, jeg fik med til min M05Ra, som jeg købte over RCmart i Hongkong.

Jeg har nu dette problem: når jeg køre lidt (med Tamiya Standard Sølv-motor) og beslutter mig på at give fuld gas, bremser den op og bare står og blinker, uden at kunne give gas. Efter lidt stykke tid kan jeg køre igen, efter jeg har sat den i neutral.
Mens den blinker, kan jeg godt dreje, men ikke kører.
Info om bilen er at det er i min nye Sniper, og motoren er som sagt Tamiya Standard sølv, batteriet er Intellect 5000mAh 7.2V NiMh (nyopladet med CDC Ver2.0 lader) og min sender er Futaba 3PK med AM-modul, med standard HBX AM-modtager.

Jeg har behandlet regulatoren på den måde, at jeg hverken har kørt i vand, mudder eller sne med den.
Den har i en periode siddet i min M05Ra og kørt rally på løs grus med den, hvor den sådan set kørte problemfrit.
Da jeg så skulle testkøre min SNIPER, løb jeg ind i ovenstående problem. Når jeg holder chassiset oppe uden modstand kan jeg godt give fuld bål på speederen, uden at den brokker sig.

Har nogen svar på hvad der kan være problemet?
Eller er speedoen ved at være død?

Jeg har prøvet at nulstille speedo igen, men samme problem bliver ved som igen og igen smiley

Link til regulator:
http://www.tamiyausa.com/product/item.php?product-id=45041

Mvh WildWilly-Racing.dk.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Probs med Tamiya TEU104BK ESC
Kommentér på:
Probs med Tamiya TEU104BK ESC

Annonce