Hey og god aften nat ;-) andgåenden vorza Hey og god aften nat ;-) andgåenden vorza
jeg har lidt problem er med at mine lipo er begynder at bule eller udvide sig. og ja ved det er skid har skrottet et sæ,t men vil så høre da jeg er lidt ny med det el skidt har hørt at en vorza selv kan sige til når det er tid at stoppe er ikke sikker på om min gør det. og hvordan man for den til det jeg har smidt lipo overvågning på baterierne vær for sig, dem fra morfars men har en lille ide om det ikke er helt sikkert og så er det iriterende at bruge.
håber nogen kan sige lidt om hvad i gør eller forslag
dette virker nok indlysende for dem som ved hvordan det virker men jeg har altid være fg fan det er nemt i min verden
er fra esbjerg hvis der skulle være nogen som ved noget
apr 2008
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 12 Emner: 5 Svar: 35
Har selv haft en vorza og du skal sørge for din lipo pakker er over 25c, og i din esc har du indbygget lipo cut off som du selvfølgelig kan ændre ved hjlæp af castle link kabel eller programmerings kort....håber du har fået svar nok.....
Nicolai
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 453
tænker lidt om det er indstillet fra fabrikken og er der så forskel om man smider 11,1 i eller 7,4 om det skal andres for det
desvære ikk helt svar nok men ellers tak det giver da lidt mening så
apr 2006
apr 2004
Følger: 60 Følgere: 58 RC-enheder: 20 Emner: 7 Svar: 471
ON/OFF switch slår kun "driverelektronikken" fra, der er stadig direkte strøm på "powertrinet", så kør du den flad og lader den står bare 2 dage er det ofte nok, og ja de skal være over 25C og overholde de 25C ikke noget med nogle billige der lover mere end de holder.
apr 2006
Hey og god aften nat ;-) andgåenden vorza