{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

drivaksel i plast eller stål? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen

Ved I om der er forskel i handeling/performance, afhængigt af om man kører med almindelig plast-aksler eller man skifter til stål?

Jeg syntes der nogen steder skrives at stål klart er at foretrække pga. styrken, hvor jeg andre steder læser at det er ligemeget, eftersom plast efterhånden er så stærkt at der ingen forskel er.

Har nogen af jer derude nogen erfaring/præferencer?

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drivaksel i plast eller stål?
  • #1   18. nov 2011 På en rustler vxl holder de ret godt, ihvertfald til tophastigheder på over 130 kmt ved ikke med bash ?

På en E-maxx har jeg smadret center cvd så der bør man nok skifte hele vejen rundt (:

• #2   18. nov 2011 Jeg har også smadret center aksler på alle 3 Maxx`er gennem tiden og et par plast aksler til hjul er også vredet rundt med tiden-så ud med dem, men vent evt. til de ryger. Jeg har aldrig ødelagt traxxas egne stål aksler eller dem jeg har fra RDLogics!!

• #3   18. nov 2011 Har smadret plastik akslerne på alle 4 Traxxas biler jeg har haft gennem tiden. Og før de gik i stykker blev de træge og dårlige fordi nogle af dem kan samle støv og skidt i samlingerne så de binder, og dermed næsten mister telescop evnerne.
    (sjovt nok er der kun 1TRX bil tilbage, og den er KRAFTIGT modificeret)

Stål er det eneste der holder i længden, forudsat man køber noget ordentligt. Men alt kan ødelægges......

Kommentér på:
drivaksel i plast eller stål?

Annonce