689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

En eller to Titan 775'ere? En eller to Titan 775'ere?

Hej RC'ere

Jeg har en E-Maxx, som jeg har monteret med en Titan 775 motor istedet for std. 2x550 motorer.

Dog går jeg og overvejer, om jeg skal smide en 775'er mere i, så den har to stk. Titan 775 motorer.

Er der nogen af Jer derude, der har erfaring med dette??

Vil jeg opnår mærkbar forskel, eller vil det være spild af tid og penge?

...jeg kører med Lipo 5400, 50c.

Håber I kan hjælpe mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En eller to Titan 775'ere?
  • #2   24. nov 2011 Du vil få et voldsomt moment, men ikke mere fart. Der er et par stykker på traxxas forum der har gjort det, og du kan også finde noget video med det på tuben.

Der er folk der med succes har smidt 2 motorer på en enkelt EVX-2, men den bliver meget varm, og en køler er nok en rigtig god ide. Ellers er man ude i noget dual ESC.

• #3   24. nov 2011 Jimmy det kan man under normale omstændigheder, men de fleste siger at der stort set kun er plads til at køre 68/21-22 går man op i 62/XX så bliver gearingen for høj.

Jeg har ikke selv prøvet det, det er hvad jeg har fået snuset op på traxxas forum.

• #4   24. nov 2011 Man kan selvfølgelig også bare lave sin egen custom motorplate, så er man ude over problemet med plads smiley

• #5   24. nov 2011 Morten:
    Dual esc er selvfølgelig en mulighed, men som der også skrives i tråden her, så slider det meget på batterierne med 2xmotorer.

Man vil jo altid gerne have mere power og længere køretid, så det er jo en hårfin balancegang smiley

• #6   25. nov 2011 Ja du får i hvert fald ikke mere køretid med 2 motorer, nok nærmere reduceret den med en 35-40%

Kommentér på:
En eller to Titan 775'ere?

Annonce