{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor mange turns til drift?
  • #1   24. feb 2012 start med 21,5 eller 17,5. 3,5 er hysterisk stærkt...

  • #2   24. feb 2012 Jeg har en eZrun 4300 kv i min.. Det er vist ca. 9 t .. Det fungerer fint til mit behov. smiley

  • #3   24. feb 2012 Jo lavere turns, des hurtigere motor.. 3.5 er sindssygt hurtigt..

    De fleste bruger cirka 9-13.5 turns alt efter motor - EzRun 9T sættet hedder 9 turns, men det er markant langsommere end en god 10.5 med en tilsvarende god ESC.


  • #4   24. feb 2012 Okay. Jeg vil gerne holde mig til de gode gamle nimh batterier, da jeg ikke har mod på at rode mig ud i lipo endnu. Men omkring 9t er godt nok til drift? Har haft Ezrun før og skal ikke have det igen, fordi jeg kunne godt tænke mig noget mere professionelt. Har i nogle forslag til hvad jeg skal købe? Jeg har hørt en del skidt om LRP så gerne et andet mærke smiley

  • #5   24. feb 2012 Drop det med LRP og skidt.. The D fatter hjelm og linse af det hele. Det er et super mærke og generelt kanon gode produkter.

    AI Brushless ESC og Eraser motorerne er det eneste jeg kan sige er noget møg. Men de andre ESC'er og en X11 eller X12 fungerer upåklageligt hvis vi er ude i det prisleje.

    Hobbywings Xerun ESC og en motor som X11/X12 eller noget Speedpassion er også en super løsning.


  • #6   24. feb 2012 Som der også blev skrevet i emnet er det med garanti en fejl 40 - en anden foreslog at han skulle købe sig en skumgummibold smiley

  • #7   24. feb 2012 NMRacing [ Dot1Drift ]

    Rart at se du kan svine mig til uden du kender noget til mig som person, det siger et eller andet om dig.



  • #8   25. feb 2012 The D, du har bare været uheldig, den klub jeg køre i er der mange som bruger LRP's ESC både til superstock og off-road, og der er ikke nogen der har problemer med dem.
    Så den med at LRP er noget l**t må du længere ud på landet med.
    Og hvis du ikke vil betale prisen som det koster herhjemme, er der besparelser at hente i Tyskland


  • #9   25. feb 2012 Steff Racing - RCDSD / Dot1Drift -

    Så fordi du ikke har været uheldig og de andre i klubben heller ikke har betyder det at produktet ikke fejler noget ?

    Har du prøvet at kigge lidt i LRP's eget forum, eller bare google, der er tonsvis af emner med døde produkter.

    Alle har selvfølgelig mandags modeller, men forstå mig ret man forventer bare ligesom lidt mere efter som man køber kvalitet.


  • #10   25. feb 2012 Jeg siger ikke at produktet ikke fejler noget, men deres fejl % er væsentligt mindre end andre mærker.
    Og ja den bliver brugt, det gør en motor i 1:1 race også, fordi den smider et leje eller der går en sensor gør jo ikke at det er et dårligt produkt.
    Ting er til for at blive brugt, og ja, bad things happens.
    Men jeg vil sige over and out med LRP battel, det er sgu op til en selv hvad man vil, jeg ved bare hvad jeg vælger.


  • #11   25. feb 2012 Steff Racing - RCDSD / Dot1Drift -

    Jeg siger ikke jeg hader LRP, men du ved sikkert hvordan det er når noget går op i røg, man kan godt blive lidt knotten.

    Hvis jeg mente LRP er noget lort så ville jeg ikke overveje enten LRP eller Nosram igen.


  • #12   25. feb 2012 Sorry, men det er altså ikke dårligt grej smiley

  • #13   25. feb 2012 jeg køre selv med en nosram pearl ISTC esc og en LRP Vecotor x11 10,5turns motor og det køre ellerssuper godt vil du have lidt mere spark i den så køb motoren i en x12 i stedetfor

  • #14   25. feb 2012 The D

    Hvis du havde brændt en speed passion regulator af, havde du nok også søgt nettet igennem og fundet det du (søger) som er andre der har haft en dårlig oplevelse....

    Jeg har haft MANGE lrp regulatorer og ja jeg har haft en som døde efter to gange på banen, fik mig af en ny da jeg havde købt den af en god hobby handler her hjemme.
    Hvis jeg tæller har der minimum været 15 regulatoere igennem mine hænder, så en med en fejl er vel ikke dårligt??


    Hvis en reguator virker 2 år upåklageligt og derefter brænder af så er det nok ikke produktet....

    Det var bare mine erfaringer, oooog slet ikke nogen former for surt opstød :o)

    Super weekend til jer alle.

    Steffen



  • #15   25. feb 2012 Steffen V

    Du har netop mindet mig om hvorfor jeg ikke bryder mig særligt meget om RC folket, det er utroligt så mange snobber der er, bare fordi man mener dårligt om et produkt bliver man straks overfaldet af en stak personer der kalder en diverse ting og sager.

    Jeg har ingen anelse om hvor gammel den LRP regulator har været der sad i min buggy, men den kan være alt fra 1 år til 3-4 år gammel.

    Selvfølgelig kan det ske der er mandag produkter igennem, og en regulator der dør efter et langt liv er også helt fint, det må man jo trods alt forvente, men det eneste jeg ved om den regulator fra min bil er den har kørt 1 enkelt løb, og så lidt træning - Jeg har personligt kørt ca 30 minutter med den.

    Og 2-3000 kr er en pæn udgift på noget man har ejet i 14 dage og kørt så lidt med.


  • #16   25. feb 2012 The D - Efter at have læst den anden tråd igennem, var det ikke det såkaldte "RC Folk" der kastede den første sten. Dem der kendte produktet kom fra start med et konstruktivt svar, og prøvede at afhjælpe en fejlsøgning, som allerede til at starte med blev flamet op.

    Der er en grund til at folk bliver sure, og til dels snoppede på sådan her et forum.

    - - -

    Tilbage til emnet:

    Jeg kigger selv på en LRP Vector X12 13.5T combo med en ESC, bare for at have et sted at starte. Jeg har hørt både godt og skidt om Ezrun 9T kittet, men generelt siges der at det alsidigt kører godt, og der ikke er problemer. Der er jo igen den gamle sang om pris og kvalitet, og dem der har både godt og skidt at sige om de forskellige produkter.

    Jeg tror helt ærligt, at uanset hvilket produkt man vælger, så vil der altid være nogen der har noget dårligt at sige om det.

    Hurtigt råd: Tag informationer om specifikationer med fra sådan en tråd her, men ikke mærkerne. Det giver dig en basis-information du kan vælge ud fra. Så kan du selv vælge det mærke du mener passer til dig. Igen er det dine egne penge og dit eget valg der betyder noget, så glem krigen mellem mærkerne, og køb hvad du selv syns er det bedste valg for dig.


  • #17   25. feb 2012 Jeg regner også med at købe en X12, men skal bare lige være helt sikker på en esc

  • #18   25. feb 2012 4.5T

  • #19   25. feb 2012 eller nej undskyld, 6T kul motor.

Kommentér på:
Hvor mange turns til drift?

Annonce