1.160 visninger
|
Oprettet:
Hvor mange turns til drift? {{forumTopicSubject}}
Jeg står og skal købe et brushless sæt til min Yokomo mr-4 tc bd, som skal ligge så meget sidelæns! Skal jeg tage en motor med mange eller lidt turns? Evt. en der gider at forklare mig forskellen på f.eks 3,5 turns og et med 17,5
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 10 Svar: 136
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 112 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
okt 2004
Følger: 153 Følgere: 151 RC-enheder: 20 Emner: 186 Svar: 1.707
De fleste bruger cirka 9-13.5 turns alt efter motor - EzRun 9T sættet hedder 9 turns, men det er markant langsommere end en god 10.5 med en tilsvarende god ESC.
jan 2009
Følger: 22 Følgere: 16 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 15
okt 2004
AI Brushless ESC og Eraser motorerne er det eneste jeg kan sige er noget møg. Men de andre ESC'er og en X11 eller X12 fungerer upåklageligt hvis vi er ude i det prisleje.
Hobbywings Xerun ESC og en motor som X11/X12 eller noget Speedpassion er også en super løsning.
okt 2004
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 5 Emner: 24 Svar: 334
Rart at se du kan svine mig til uden du kender noget til mig som person, det siger et eller andet om dig.
jan 2004
Følger: 84 Følgere: 80 RC-enheder: 6 Emner: 66 Svar: 542
Så den med at LRP er noget l**t må du længere ud på landet med.
Og hvis du ikke vil betale prisen som det koster herhjemme, er der besparelser at hente i Tyskland
aug 2010
Så fordi du ikke har været uheldig og de andre i klubben heller ikke har betyder det at produktet ikke fejler noget ?
Har du prøvet at kigge lidt i LRP's eget forum, eller bare google, der er tonsvis af emner med døde produkter.
Alle har selvfølgelig mandags modeller, men forstå mig ret man forventer bare ligesom lidt mere efter som man køber kvalitet.
jan 2004
Følger: 84 Følgere: 80 RC-enheder: 6 Emner: 66 Svar: 542
Og ja den bliver brugt, det gør en motor i 1:1 race også, fordi den smider et leje eller der går en sensor gør jo ikke at det er et dårligt produkt.
Ting er til for at blive brugt, og ja, bad things happens.
Men jeg vil sige over and out med LRP battel, det er sgu op til en selv hvad man vil, jeg ved bare hvad jeg vælger.
aug 2010
Jeg siger ikke jeg hader LRP, men du ved sikkert hvordan det er når noget går op i røg, man kan godt blive lidt knotten.
Hvis jeg mente LRP er noget lort så ville jeg ikke overveje enten LRP eller Nosram igen.
okt 2004
maj 2009
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 9 Emner: 19 Svar: 211
jan 2006
Følger: 34 Følgere: 33 RC-enheder: 9 Emner: 56 Svar: 138
Hvis du havde brændt en speed passion regulator af, havde du nok også søgt nettet igennem og fundet det du (søger) som er andre der har haft en dårlig oplevelse....
Jeg har haft MANGE lrp regulatorer og ja jeg har haft en som døde efter to gange på banen, fik mig af en ny da jeg havde købt den af en god hobby handler her hjemme.
Hvis jeg tæller har der minimum været 15 regulatoere igennem mine hænder, så en med en fejl er vel ikke dårligt??
Hvis en reguator virker 2 år upåklageligt og derefter brænder af så er det nok ikke produktet....
Det var bare mine erfaringer, oooog slet ikke nogen former for surt opstød :o)
Super weekend til jer alle.
Steffen
aug 2010
Du har netop mindet mig om hvorfor jeg ikke bryder mig særligt meget om RC folket, det er utroligt så mange snobber der er, bare fordi man mener dårligt om et produkt bliver man straks overfaldet af en stak personer der kalder en diverse ting og sager.
Jeg har ingen anelse om hvor gammel den LRP regulator har været der sad i min buggy, men den kan være alt fra 1 år til 3-4 år gammel.
Selvfølgelig kan det ske der er mandag produkter igennem, og en regulator der dør efter et langt liv er også helt fint, det må man jo trods alt forvente, men det eneste jeg ved om den regulator fra min bil er den har kørt 1 enkelt løb, og så lidt træning - Jeg har personligt kørt ca 30 minutter med den.
Og 2-3000 kr er en pæn udgift på noget man har ejet i 14 dage og kørt så lidt med.
apr 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 34
Der er en grund til at folk bliver sure, og til dels snoppede på sådan her et forum.
- - -
Tilbage til emnet:
Jeg kigger selv på en LRP Vector X12 13.5T combo med en ESC, bare for at have et sted at starte. Jeg har hørt både godt og skidt om Ezrun 9T kittet, men generelt siges der at det alsidigt kører godt, og der ikke er problemer. Der er jo igen den gamle sang om pris og kvalitet, og dem der har både godt og skidt at sige om de forskellige produkter.
Jeg tror helt ærligt, at uanset hvilket produkt man vælger, så vil der altid være nogen der har noget dårligt at sige om det.
Hurtigt råd: Tag informationer om specifikationer med fra sådan en tråd her, men ikke mærkerne. Det giver dig en basis-information du kan vælge ud fra. Så kan du selv vælge det mærke du mener passer til dig. Igen er det dine egne penge og dit eget valg der betyder noget, så glem krigen mellem mærkerne, og køb hvad du selv syns er det bedste valg for dig.
jan 2009
Følger: 22 Følgere: 16 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 15
jul 2008
Følger: 39 Følgere: 60 RC-enheder: 7 Emner: 18 Svar: 254
jul 2008
Følger: 39 Følgere: 60 RC-enheder: 7 Emner: 18 Svar: 254
Hvor mange turns til drift?