1.256 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

gearing i bl e-maxx gearing i bl e-maxx

hej rcgalleri jeg har lige købt en bl motor og bl esc
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14632
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14635
du er jeg så kommet til hvilken gearing skal jeg have
jeg kører på standart spurgear som er 67 t
hvilket pinion gear skal jeg have gearet skal kunne gå på en 5 mm aksel
og gearet skal kunne købes i danmark

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing i bl e-maxx
  • #1   3. mar 2012 Standard spur er 68T, jeg ville starte med en 17T pinion, og så ellers geare op som jeg tjekker at de ikke bliver for varm. Jeg kører selv 62/24 på min castle 1520 motor.

• #2   3. mar 2012 hej Morten i en e-maxx brushed edition er standard spur 67t i følge manualen og er det der sidder i min e-maxx
    der sidder et 68t spur i en brushless edition
    men min er som sagt en brushed
    men skal jeg så ud og købe et spur også eller kan jeg beholde 67t spuret

• #3   3. mar 2012 Se det anede jeg ikke, jeg købte selv en Brushed E-maxx i starten, og der sad 68T på, men det er også lige meget, en tand fra eller til smiley

Du kan sagtens køre med det 67T, så længe det er et 32 Pitch, det skal jeg så ikke kunne sige om det er. Men Traxxas' 68T og 62T til E-maxx er 32 Pitch, så mon ikke din 67 også er.

Jeg har et lidt i overskud, så hvis det har interesse kan vi finde en god pris på 17T og 18T pinion, og et 62T Spur. Så har du lidt at skifte i mellem, indtil du finder den hastighed du vil køre med.

Mvh.

• #4   3. mar 2012 jeg har desværre ikke flere penge da de er brugt på tingene fra hobbyking vis det er helt rigtigt så havde jeg ikke penge til tingene men så er det godt man har forældre
    men kan du bytte med noget ?

• #5   3. mar 2012 undskyld Morten det er et 68t spur gear der sidder i bilen (det var mærkeligt)

• #6   3. mar 2012 Synes også det lød mærkeligt med 67T, men hvis du havde et 67T.ville jeg jo ikke betvivle dig smiley

• #7   3. mar 2012 det er jeg ikke i tvivl om men jeg må have kigget forkert i manualen
    hihi

Kommentér på:
gearing i bl e-maxx

Annonce