{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

ezrun 5.5t - forstærke std dele på TT-01E {{forumTopicSubject}}

Hej...

Lige et par hurtige spørgsmål..

Vil en 5.5T Ezrun brushless ikke være lidt for vildt til en TT-01E
Skal man ikke op i en 9T i stedet??

Bilen skal bruges på villa veje, parkeringsplader o.lign

Derud over hvilke dele ville i forslå blev skiftet/forstærket på en std. TT-01E hvis man satte en 5.5T eller 9T brushless i?

Kan se happysale har komplet alu til 1100 kr.

//Matthias

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ezrun 5.5t - forstærke std dele på TT-01E
  • #1   19. mar 2012 kadan aksel. differentiale og tandhjul. At montere alu bærearme osv. på en TT01 er spild af penge.

Og en TT01 er slet ikke bygget til sådan en motor. selve chassiset flexer alt for meget. Så den bliver lort at køre med. Der er en grund til man ikke ser en TT01 køre rundt i nogle klubber.

• #2   19. mar 2012 Ja, den kommer nok til at køre som en badebold i blæsevejr. Har selv kørt med en 5,5T LRP motor i den TT01 jeg havde. Og den sejlede godt nok meget. Så nedgraderede igen.
    Har en kammerat der kørte med en 4T LRP motor og lipo i hans. Den holdt faktisk, trods alle advarsler. Men den var helt umulig at styre. Både pga. flex. Men også torque effekten. Der var bla. en anden kadan aksel i.
    Men altså, som minimum en anden kadan-aksel. Og ja, differne ville nok ikke have holdt evigt.
    Men den kører ganske fint med et 8,5T eller 9T brushless kit, og så bare en anden kadan.

• #3   19. mar 2012 Okay. Det skulle jeg lige have delt lidt bedre op. Håber det er til at forstå alligevel :oD

• #4   20. mar 2012 Det var kun fordi jeg havde en 5.5 liggende men regnet også med den var for kraftig...

Vil prøve og kigge efter en 13T i stedet..

Ved godt det ikke er en bane bil, men den skal også kun bruges på p-pladser o.lign Men det er den først rigtige onroad bil. Så vil helt ikke bruge for meget til at starte med..

Kommentér på:
ezrun 5.5t - forstærke std dele på TT-01E

Annonce