389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

nitro 4-tec blandede problemer :( nitro 4-tec blandede problemer :(

har denne 4-tec som kan halvt starte men går ud med det samme og jeg har prøvet at skrue tomgangen ind uden noget rigtig held og sys og jeg har prøvet at stille den til grundindstilling uden det store held... det er ved at være ret belastende at sq blive ved med at indstille smiley og så driller servoen til styrtøjet, den er ny og har lige kørt med den kort og nu klikker den helt vildt når jeg drejer til siderne med den? er den gået i stykker eller hvad? håber på noget hurtigt hjælp...

Evt nogen i frederiksværk området på nordsjælland der vil komme og hjælpe med at indstille for lidt mønt måske???

Hilsen en nybegynder smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nitro 4-tec blandede problemer :(
  • #1   21. maj 2012 ingen der ved noget eller har jeg gjort noget forkert??

• #2   21. maj 2012 Er din koblingsfjeder knækket?
    Så gør den cirka som du beskriver hvis den står på jorden?

Ellers giv noget pulserende gas når du starter den.
    Hvis den sprutter og ryger i tomgang går den for fed, hvis den hviner og dør går den for mager.
    Stil bilen på noget så hjulene er løftet fra jorden, så den kan køre høj tomgang med hjulene kørende rundt. Så er det nemmere at justere på den.

• #3   21. maj 2012 ...Nej, du har intet gjort forkert. Fin overskrift, og beskrivelse af problemet.
    Vi er vist bare ikke så mange som kører nitro mere.

• #4   21. maj 2012 hvorn tjekker jeg om den er knækket den fjeder? hvor sidder den og hvorn kommer jeg til den???

• #5   21. maj 2012 altså når jeg endelig får den startet og kører med den så kan den godt stå stille i lidt tid før den går ud... er det så stadig koblingsfjederen???

• #6   21. maj 2012 Nix, hvis det er koblingsfjederen går den ud med det samme når man bremser og kommer ned i fart - som regel lidt før man holder stille endda.
    Hvis du får den startet så kør lidt rundt så den bliver driftsvarm.
    Klem på brændstofslangen til karburatoren med en fladtang/rundtang.
    Motoren skal nu køre 2-3 sekunder hvor den stiger lidt i hastighed til sidst for så at gå ud.
    Kører den længere står den for fed (LSN skal ind) går den ud med det samme står den for magert (LSN skal ud).
    Husk at indstille din neutral position på gasservoen således at tomgangsskruen har lidt spillerum at arbejde på.

• #7   21. maj 2012 oki fint nok, jeg tjekker det lige i morgen når jeg kommer hjem fra arb smiley hvis det er oki vender jeg lige tilbage med en pb om hva jeg finder ud af smiley hvis jeg går helt død så spørger jeg nok lige om lidt mere hjælp smiley men tak indtil videre smiley ansøger dig os lige en gang smiley

• #8   21. maj 2012 Du spørger bare løs.
    Jeg er ikke nitro ekspert, men jeg har da haft min Revo i 3 år og min Inferno i 4 år og har vel til sammen hældt en 20 - 25 liter Nitro igennem dem, så lidt har jeg da prøvet.
    Der er kun en vej, og det er at prøve sig frem.
    Men når de så kører - ummm lyden kan bare ikke slås af de der symaskiner (...jeg kører i øvrigt også selv lidt med el....)

• #9   22. maj 2012 Prøv med et nyt gløderør, det kan gøre underværker!

• #10   22. maj 2012 Det må jeg lige gøre så smiley

Kommentér på:
nitro 4-tec blandede problemer :(

Annonce