{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

HJÆLP! 8-o Mini propel (100x40)/ motorsæt til Kyosho Flybaby {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan hjælpe mig med et motorsæt eller ihvertfald propel i den nævnte størrelse, eller noget der kan bruges som erstatning???

Det er jo en meget let lille flyver, men et par ture på næsen var alligevel mere end hvad den lille skrue ku holde til.
Hvis nogen kender til en evt lidt stærkere erstatning hører jeg meget gerne mere smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! 8-o Mini propel (100x40)/ motorsæt til Kyosho Flybaby
  • #2   20. jun 2012 Aaaarhmen! :)) Det var da alt for megafedt! Tak for hjælpen. Jeg har selv søgt huller i jorden efter netop de dele eller noget der ku bruges som erstatning. Så ka den bette flyver endelig blive hel igen smiley
    Jeg takker og bukker for den hurtige og effektive respons!

• #4   20. jun 2012 Nu har jeg lige sendt forespørgsel til Holte om de kan hjælpe. Ellers må jeg til at bestille hjem fra lidt længere væk. Men det skal nok gå i sidste ende uanset smiley

• #6   21. jun 2012 Holte modelhobby skriver de har begge dele på lager smiley

Men jeg havde sku lige heldet (og håndværket) med mig smiley havde ikke tålmodighed til at vente, så prøvede lige selv at fremstille en. Og det lykkedes sku! Et stykke kabelbakke, en passer, lidt frihåndstegning, en hobbykniv til at file/høvle den til og et fyrfadslys til lige at varme op og bøje den til. Det virker faktisk meget overraskende, bedre end den originale, for den her kan sku holde til at den lander på snuden smiley
    Så indtil videre klarer jeg skærene. Men stadig ska du ha tusind tak for hjælpen. Det kan jo nemt tænkes at jeg på et tidspunkt vil/får brug for/ at ku skaffe et nyt motorkit smiley

Kommentér på:
HJÆLP! 8-o Mini propel (100x40)/ motorsæt til Kyosho Flybaby

Annonce