1.088 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Motor svær at starte og går hurtigt ud Motor svær at starte og går hurtigt ud

Hej
Har lidt problemer med "ny" brugt motor jeg har købt. Det er en Carson specter 4,1

Den rimelig svær at starte og synes den skal ha meget nitro i karborator, før den vil. Herefter er den virkelig svær at holde i gang og går meget hurtigt i stå. Det burde ik være slanger, kobling, udstødning pakninger og karburator tjekket og gløderør udskiftet med nyt, men alt sammen uden virkining ? Har justeret karburator i grund indstilling og lidt højere tomgang, os uden held. Hvad kan være galt.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor svær at starte og går hurtigt ud
  • #1   13. okt 2012 måske for fed lsn

• #2   13. okt 2012 Du kan have en utæthed enten ved din karburator, eller ved din bagplade. Derved kan motoren trække falsk luft ind, hvilket gør justering af motoren umulig.

Men start med at skrue din lowspeed ind, og se om du ikke kan få en nogenlunde tomgang, derefter kan du begynde at justere din highspeed.

• #3   13. okt 2012 Hmm bagplade har jeg ikke tjekket. Og har lige monteret ny træksnor, så måske det kunne være der. Vil prøve med lsn og så kigge efter utætheder.

• #4   14. okt 2012 fandt du en løsning

• #5   14. okt 2012 hmm nej ik rigtigt.... Har haft det meste af motor adskilt og det ser fint ud, pakninger er tætte og ingen skår.... Men da jeg ville pille svinghjulet af, var jeg nødt til at afmontere koblingssko, for at kunne komme til med nøglen. Og om det var der jeg knækkede en fjeder, eller om den var knækket inden ved jeg ikke, ellers kunne det måske være grunden.... Men synes det virker som om den ik rigtig vil suge brændstof. For når den lige er primet kører den "fint" men efter få sek. begynder at kører ned i omdrejninger og går ud, og er derefter umulig at starte igen uden at prime på ny. Har skiftte slanger os og tjekket studser på karburator og ennda skiftet karb ud..... stadig uden held.....hmmm træls

• #6   14. okt 2012 er tanken fyldt helt op .. min nye motor var svær at starte i starten. hvis tanken ikke var fyldt helt op

• #7   14. okt 2012 Ja det er den. Og låget er os kigget efter og er tæt

• #8   14. okt 2012 hmm mystisk

• #9   15. okt 2012 kør ned til rcmodels esbjerg og tal med henning han kan helt sikkert hjælpe smiley

• #10   16. okt 2012 Ja. Tænkte os lige tanken igår smiley

Kommentér på:
Motor svær at starte og går hurtigt ud

Annonce