{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.
  • udskiftning af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Opsætning af gardiner/ gardinstang 499 kr.
  • Vaskemaskine gider ikke centrifugere/tømme vand. 1.100 kr.
  • Opsætning af nøgleboks 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg ødelægge min motor?
  • #2   26. okt 2012 Kør lidt og hold øje med temperaturen smiley

Og bare lige til orientering, ved at smide 31/76 på kommer den kun til at køre hurtigere smiley

• #3   26. okt 2012 Jep - Mike med 31/76 ved jeg den bliver meget hurtigere og det ved jeg ikke lige om det er det, jeg vil,så jeg vil egentlig gerne beholde mit 28/83. Jeg skal altså bare holde øje med temp?

• #4   26. okt 2012 Ja, hold øje med temp. Er den allerede brændvarm efter 3 minutters kørsel, så skal du have ændret gearingen.

Er den ikke mere end et stykke over håndlun, så bare giv den gas smiley

• #5   26. okt 2012 men den gearing og et batteri der kan køre i mindst en halv time bør den blive meget varm ellers kører du ikke hårdt nok smiley
    Hvis du smider 31/76 på steger du du nok motoren, hvis det er til bashing, men så får du da mulighed for at få et ordentligt motorsæt i din Rustler...

• #6   27. okt 2012 Enig med claus. Selv med 16/86 så vil du koge motoren og esc ved offroad kørsel og med det 3cells.
    Men jeg ville hurtigt pille mindst esc ud af bilen og sælge den og købe en esc med dobbelt rating feks en mamba max pro eller hk 100A car esc.

Folk herinde vil sjovt nok stadig betale boksen for en vxl esc smiley

• #7   27. okt 2012 Jeg synes det er lidt for dårligt, at der i manualen er lagt op til, at med rette gearing og batteri kan Rustleren køre mere end 70 mph,når nu i fortæller mig at så vil mortor og esc brænde af.

Jeg tror jeg vil holde mig til 2s og måske smække en mamba i senere

Tak for hjælpen smiley

• #8   27. okt 2012 112 km/t kan den nok godt nå, med std esc og motor. Nu skriver du ikke om du vil køre speedrun eller alm baghave bashing. Hvis det er det første er din opsætning rigtig, hvis det er det sidste er den ikke så heldig. Ved høj gearing skal man køre lange stræk uden for meget gas, brems, gas, brems, scor, slap af smiley

Kommentér på:
Kan jeg ødelægge min motor?

Annonce