{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro og batteri WTF
  • #1   5. dec 2012 ok tak
    smiley
    men jeg er lidt nybegynder kan du komme med en hjemmmeside hvor jeg kan finde hurtige billige nitrobiler??:)

• #2   5. dec 2012 hvis du er ny.. så vil jeg også sige du skulle tag og kigge lidt på el biler..

• #3   5. dec 2012 Hvis du kan lide at skrue lidt og nyder duften af nitro så er det noget for dig smiley
    El og nitro er begge hurtige og medmindre du køre ræs vil du nok ikke mærke meget forskel da alt over 60kmt bliver ret f**king vildt og ustyrlig hvis du ikke kører i en lige linie. Jeg mener dog at el er hurtigere topend samt i optræk.
    Personligt foretrækker jeg nitro men el er også super sjov.

• #4   5. dec 2012 Udover modtager så giver batteriet og strøm til servo. Det er ret træls selv at skulle hen og dreje hjulene hver gang man vil skifte retning. smiley

• #5   6. dec 2012 Hvis du her vil har lyden men ikke gider skrue hele tiden. Så syntes jeg du skal kikke på benzin også.

• #6   6. dec 2012 hvad med sådan en fætter her!??? Benzin, men fanme billig... smiley
    http://www.morfars.dk/rc/baja-benzin-buggy-p-5634.html

• #7   6. dec 2012 Den kan fåes i mid-hobby i Viborg for 4000:-)

• #8   6. dec 2012 Se min annonce, det er en fin bil til biilige penge, med lidt ekstra ting ;o)

• #9   6. dec 2012 Stefan hvis han er ny skal han vælge el ??? Hvor lang tid skal han så køre med el for at kunne finde ud af at justere en nitro bil ? Noget være fis.. uanset hvor længe man køre el, skal man stadig lære at justere en nitro motor og man har intet lært af el.. jeg køre begge dele og de er begge sjove, jeg foretrækker dog nitro da jeg kan tanke og træne i langt længre tid af gangen..

Hurtigst ?? Kommer an på flere faktore.. DM i offroad i år her var nitro bilerne hurtigst, selv om top kørene var de samme nåde i el og nitro. Nitro biller er lettere så sikkert hurtigere i sving.

Benzin når noget skal skilles af er der tilgængæld meget mere arbejde i det og holbarheden er desværre ikke så høj som el/nitro

Men du bør vælge hvad du selv brænder for... men tænk også over hvad det skal bruges til og om du gider sætte dig ind i at justere en motor, for man skal lige lære det. Selv bruger jeg få minutter på det på en trænings dag, hvor jeg træner 3-4 timer og det er sku ikke raket videnskab at justere et par skruer.. men sætter man sig ikke ind i det kan det blive en træls omgang,

Kommentér på:
nitro og batteri WTF

Annonce