631 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mads C
Mads C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hpi bullet 3.0 Hpi bullet 3.0

Hej, står med et problem igen igen:) har købt en bullet for 3 uger siden. For en uge siden gik det bagerste diff. Kontakter mid hobby. De sender den ind. Får den igår. Har først tid idag til at komme ud og køre, efter en kvart tank mister den igen træk kraften på baghjulene lige som sidst og du Kan mærke den takker over? Nogen som har prøvet det samme, og den er kørt på sne og græs,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hpi bullet 3.0
  • #1   6. jan 2013 Har du justeret din slipper clutch?
    Min slipper clutch på Revo'en havde sat sig (stået stille længe), det tog 1½ minut på græs med knopdæk, så var der strippede tandhjul i gearkassen.
    Det er MEGET vigtigt at den ikke er for stram.

• #2   6. jan 2013 Mupersule - ahva for noget gøgl?? Jeg kørte min revo med helt spændt slipperclutch.....hvis dine tandhjul står af pga. kørsel på græs, lyder det nærmere som forkert afstand imellem spur og pinion.

Mads, dit problem lyder til at diffet ikke er schimmet korrekt. Hvis det klikker/knaser er der enten for meget mellemrum imellem tandhjulene i diffet, eller også er tandhjulene slidte/ødelagte

• #3   7. jan 2013 Det var som skrevet gearkassen. Ikke pinion og spur som gik i stykker.
    Meget bumpet græseng med fuld speed, så hjulene kom op i fart i luften, og hamrede så i jorden.
    Men ja, det kan også være forkert shimning. Men når den er ny vil jeg tro at det er slipperkoblingen.

• #4   7. jan 2013 Mads skriver, at han mister trækkraft på baghjulene - hvis det var slipperclutch eller gearkasse, ville det være tab af kraft på alle hjulene.
    Jeg tør næsten sætte penge på højkant for at det er diffet der er schimmet forkert eller slidte tandhjul.....

Mads - har du mulighed for at uploade en video af bilen der takker over?

• Mads C
    Mads C Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   8. jan 2013 Ja. Men hælder selv mist til forkert shcim. Tak for responser.

• #6   8. jan 2013 Uffe - jeg mener ikke at slipperen er for løs, for ja så ville det være alle hjul.
    Jeg tænker at den måske er for stram, og derfor kværner diffet (...som måske er svageste led i kæden...).
    Slidte tandhjul efter 3 uger....kun hvis der er shimmet forkert smiley

• #7   28. jan 2013 De kan jo ikke gøre andet end hvad importøren af HPI kan jo

Kommentér på:
Hpi bullet 3.0

Annonce