{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbelfalinger til elektronik i drift bil..
  • #1   2. mar 2013 først hvorfor lige den undervogn ikke lige en man sådan kender til men nu ved jeg jo heller ikke hva du skal bruge den til .men hvis du tænker på at joine en klub ville jeg nok vælge en bil som er mere kendt på rc drift scenen af den grund at går noget istykker , kan man tit låne lidt dele af hinanden .men det er self ikke sikkert du vil det og bare vil race lidt på vejen der hjemme så er den sikkert fin . jeg køre selv med en tamiya ta06 pro som jeg er super glad for den køre rigtig fin . og af elektronik har jeg valgt noget super lækkert fra Speedpassion nemlig deres 10,5,T MMM sensor motor og deres Reventon Pro 140A esc og en lille savöx 1251 lowprofile servo det hele køre super lækkert og der er rigeligt med power .kender ikke til meget af det el på dit link så vil ikke udtale mig herom . ved ikke om du kan bruge dette info til noget men her er det ihvertfald . mvh john h

• #2   3. mar 2013 ofna laver nogle lækre biler syntes jeg.. en god servo er altid et godt sted og starte.. ellers er en reventon esc et godt og billigt valg til og starte med.. og så en 9 -13 t motor.. f.eks gm.. der er mange her i markedet der sælger billige sensor motor..

savox eller sanwa servo..
    sensored motor og esc..
    batterier.. f.eks turnigy fra hobbyking.. så er du ret billig i gang..
    sender kan man få nogle billige også men dem kender jeg ikke så meget til.. ved ansmann laver en der er populær

• #3   3. mar 2013 Team Magic laver også nogle fine drift biler og til en fornuftig pris se fx. (link fjernet)

Kommentér på:
Anbelfalinger til elektronik i drift bil..

Annonce