922 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Manglende forhjulstræk på lrp S10 blast mt Manglende forhjulstræk på lrp S10 blast mt
Hej.
Jeg har set at der findes mange hjælpsomme personer her, og jeg prøver derfor også lykken.
Mig og min søn hygger os med den LRP S10 blast mt vi lige har købt. Vi er begge nybegyndere, men jeg jeg har allerede klaret mine første reparationer... Et problem kan jeg dog ikke klare - den driver kun meget lidt på forhjulene. Nogen gange slet ikke, og nogen gange lidt indtil der bliver modstand, og så bliver den kun baghjulstræk igen.
Kan dette justeres, eller tror I at det er en mekanisk fejl?
Jeg er meget taknemlig for svar!
Venlig hilsen
Jesper Bjarnemar
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57
mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Tak for dit svar!
maj 2010
Følger: 15 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 57
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Ellers kunne det måske være en lille skrue faktisk. I begge ender af kardanakslen (Den blå tingest der går gennem bilen) sidder der nogle sorte "kopper" den går ind i. Disse sidder fast på deres aksler men en pinolskrue som det kaldes.
S10 bilerne har en svaghed her, og jeg vil da derfor råde dig til at tjekke de skruer. Det er en 2,5mm unbako nøgle der skal bruges.
Er der andet du er i tvivl om kan du bare spørge
Mvh. Mike
mar 2013
Vh Jesper
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 155
mar 2013
Lige som Martin skrev lige her over, så var det kadangen der ikke satte godt fast. Det hele blev ordnet i butikken og jeg har nu en lykkelig sønnike her hjemme. Tak for hjælp alle!!!
Vh Jesper
jul 2007
De tandhjul kan SNILDT gå istykker. Det handler bare om nok motorkraft
Har ødelagt 3 i min Buggy i den tid jeg havde den, så det kan sagtens ske
jul 2007
Manglende forhjulstræk på lrp S10 blast mt