{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning og montering af fire loftslamper 1.100 kr.
  • sengmontering 650 kr.
  • Utæt have vandrør 500 kr.
  • Dør spærret af vaskemaskine og/eller tørretumbler 710 kr.
  • Åbning af et gammelt apotekerskab 600 kr.
  • Samle en seng 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gearing
  • #1   20. jan 2004 På den gearing som sidder i min bil fungere det såadnne:

    Bilen starter med at trække på det store tandhjul, og når omdrejningerne tager til er der en "stift" som bliver slynget ud i en knold som så trækker på det lille tandhjul, man kan styre skifte punktet ved at justere fjederen der holder "stiften" tilbage så den skifter før eller senere.. det er ret enkelt hvis man kigger på tegningen.

    Jeg mener det fungere anderledes på rigtige ny-moderne racere. men princippet er det samme tror jeg.


Kommentér på:
gearing

Annonce