361 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Holte's Startbox til Acme Condor Holte's Startbox til Acme Condor
Hej,
Ved nogen om denne starter:
http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=83_92&products_id=1033&osCsid=5bfdb43841448e933a38cbd0a2b663e9
Passer på både Truck og Buggy fra Acme Racing?
Mvh,
John
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 1 Svar: 27
aug 2005
Følger: 1 Svar: 4
Jeg læste et andet sted at du havde skiftet nogle af de dårlige dele på en ACME Condor ud med bedere dele fra andre biler.. hvad har du kunne finde der passet ?? jeg kunne godt bruge nogle stumper til min som kan holde til noget mere
jul 2005
aug 2005
Jeg havde håbet på du havde fundet en erstatning for differentialerne de dør som ingen ting..
Jeg har læst mange steder at de nemt går i stykker..
og så var uheldet ude i går (søndag)
Den begyndte at sige en høj hvine lyd og der var ingen træk på forhjulene.. så var differentialerne død til forhjulene.. jeg vil lige køre de sidste 5meter hen til min 1:1 bil og så stod den sku stille.. så var det ingen træk på nogle af hjulene mere.. men den kørte fint i gear kassen.. da jeg kom hjem og fik splittet det af, havde den spist tandhjulene op 
jul 2005
aug 2005
Den er simpelthen bygget for billigt.. men jeg er da spændt på at høre hvordan din holder sammen efter en tur på værkstedet
okt 2004
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 52
Nu fik jeg laangt om længe start boksen fra Holte. De er ikke altid de hurtigste må man nok sige
Kan de passe at i følge vejledningen der medfølger boksen, så vender bilen faktisk med bagenden den forkerte vej? Altså at man skal trykke ned på forenden for at aktivere kontakten, snarer end omvendt?
Kan du huske hvor meget du filede/fræste af, for at lave plads nok til boksens rotor kunne nå op til motorens svinghjul?
Mange tak for hjælpen
John
jul 2005
Holte's Startbox til Acme Condor