Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til nitro bil.
  • #1   12. maj 2013 evt skriv lidt om hva der er galt ?

• #2   12. maj 2013 Har købt en brugt som jeg ikke kan få til at starte.. Så ville være rart med en der havde lidt mere kendskab til nitro da jeg er total nybegynder.

• #3   12. maj 2013 kan den slet ikke gå igang overhovedet eller går den ud når du fjerner glødestarter ?

hvis den SLET ikke starter tjek glødestarter og gløderør..

• #4   12. maj 2013 Hejsa
    Den laver små "prutter" Ikke i nærheden af at starte.
    VI kontrollerede gløderør og den gløder. Den gløder.
    Motoren var adskilte da Kris købte den.
    Blandingsskruen blandingsskruer var næsten i bund.
    De er grundindstilt nu, efter hpi's guide.

• #6   12. maj 2013 Hej Jan
    Tror også vi skal prøve med ny gløderør og frisk Nitro.
    Kan Nitro brænstof blive for gammelt ?
    Hvor meget kompression skal der være ? Kris og jeg har ikke rodet med Nitro før.
    Derfor vi gerne ville have en der kom og guided os smiley
    Da vi samlede motoren, primede vi kaburatoren som HPI viser
    Mvh Benny

• #8   12. maj 2013 selvom der kommer glød i gløderøret kan det nu godt være dårligt , har selv prøvet det på min gamle bazooka , så snart jeg tog glødestarter af gik den død , så smed et nyt rør i af samme mærke/type og så kørte dyret .

• #9   12. maj 2013 Jeg skal ikke sige det 100% men ved at hvis man har en motor der er ved at være slidt op kan man skrue HS nålen og ls nålen rigtig meget ind for at pine det sidste ud af motoren.....er det med rotor eller trækstart?

• #10   12. maj 2013 Det må vel næsten være rotor=) Tror ikke den er død, men dem der havde den har ikke valgt at sætte sig ind i det. Fik at vide den bare fik fuld smadder fra start af. Men vi prøver med nyt gløderør og så køber jeg en ny dunk nitro. Så ser vi=) Thomas, har du styr på nitro? Hvor i sønderjylland bor du hvis jeg må spørge?=)

• #11   12. maj 2013 Hvis de forrige ejere gav fuld gas uden at tilkøre motoren kan det være den er f**ked. Men, prøv det de andre skriver og se det an.

Har en ekstra 3.5 motor liggende men det er ikke en 4.6'er smiley

Kommentér på:
Hjælp til nitro bil.

Annonce