{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Hvor varm må min Infinity 0.27 blive ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mig en Infinity 0.27 motor, og jeg vil gerne høre om der er nogen der ved hvor varm min motor må blive??
Jeg ved at mange siger 130 Celcius grader MAX...
Men så må jeg køre i 5min... og så er det sket.... jeg har netop til motoren købt mig en Venom fætter, med begrænser på gas og det hele.
Jeg sætter en backup på, ved 125 grader, og den bliver max 127 grader varm.

Men det er jo ikke være meningen at jeg ikke kan køre så længe... !!

Nogen der kan komme med en smule hjælp til at få den til at blive mindre varm ??

Mega irriterende... øv bøv

Capiz 8)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor varm må min Infinity 0.27 blive ?
  • #1   18. aug 2005 federe blanding. Gi den en halv omgang ud på HSN i starten.

• #2   18. aug 2005 Jamen, det må den ikke, for det er standard blanding... efter jeg har indstillet det en smule på low-speed needle, er den blevet koldere... Den bliver ikke så hurtig varm... Men det var bare, om det er noget at bide mærke i, om den blier så varm, eller om det bare er fordi at jeg ikke har fået den indstillet godt nok endnu... !!

Capiz 8)

• #3   18. aug 2005 Jamen, den stod absolut helt forkert fra fabrikken, så det er justeret, og jeg har fået den kørt godt til, og den er blevet rimlig god i optræk og nu mangler jeg lige lidt highspeed needle...
    Men hvor VARM må sådan en stor motor blive ??

Capiz 8)

• #4   18. aug 2005 130+ mellem kølerhoved og block .. og ca en 80-100 grader på køler hovede...

• #5   18. aug 2005 Jamen, den sidder i sidste rille, inden motoren... Så det er sidste rille på køletårnet...
    Jeg prøvede at slå den Venom fra, og der ramte den 189grader max... bilen kørte fint, og det var ikke sådan at mit spyt på køletårnet syedede eller noget... kan den måle forkert ??

Der går ikke lang tid, inden den måler godt over 100 grader, når den bare står i tomgang...

Jeg tester med spyt, om det syder, for så er den jo over 100grader... det har det aldrig gjort... heller ikke ved siden af gløderøret !!

Capiz 8)

• #6   18. aug 2005 Det er jo sygt, for det er jeg ikke en KERNE temp den måler... det er jo bare omgivelsestempen, som er MEGET forskellig... eks. når den kører... og holder stille...

Der kan jo sagtens være en del grader til forskel..

Capiz 8)

• #7   18. aug 2005 Det kan sagtens ske den måler forkert. Man måler oftest nede ved gløderøret eller på motorblokken med en tempgun.

• #8   18. aug 2005 189 ? Så kan du vist snart sige farvel motor hvis ikke du får den på rette fod !

Sig mig, kommer der MEGET (MASSER) af blå røg ud af udstødningen ? Det skal komme jævnt igennem hele vejen igennem, fra bund til top. Og der skal ikke bare komme en lille smule, men meget.

Gør den rigere på alle nåle.

• #9   18. aug 2005 Beskriv "Kører af bæ".. Hvad er symptomerne ?

• #10   18. aug 2005 ENDELIG........ Nej hvor er det dejligt at høre, det ikke kun er mig der har den opfattelse...

Min Infinity kører virkelig af pommeren til, hvis jeg kører den rigt... der er masser af røg, hele tiden..slet ikke det... og jeg har ikke finjusteret den endnu...
    Jeg tror altså der er stor forskel på hvor mange grader en bil kan klare at køre med...

Jeg kunne forestille mig, at en 0.12 og et stykke op, vil DØ af sådan en høj temperatur... hvorimod, en 0.25 og opefter bare skal have noget JESUS... Tror virkelig ikke på hvad folk siger med at den MAX må blive 130 grader... klart til de små 1:10 osv... men seriøst... Den kører af "bæ" til, som <<Thyregod>> siger... når den kører fed...

Håber vi er på rette vej nu !! smiley

Capiz 8)

• #11   18. aug 2005 Seriøst vilde sider...
    Kan i SE folkens 180-190 grader... det er ikke det der PIS med 130 grader... det er fair nok, hvis det er de 2,5CC der ikke må blive varmere.... what so ever.. !!

Capiz 8)

Takker for det fede link.... (s)

• #12   19. aug 2005 Ej, det håber jeg ikke, for så er et meget under 100grader celcius...
    180 grader fahrenheit er 82Grader celcius.
    Og jeg håber da ikke at deres bliver kører ved de temperature.

Capiz 8)

• #13   19. aug 2005 Hmmmmmmm.... sygt, hvis de kan køre deres Nitro vogne ved de temperature.... har da aldrig haft min under 100grader...

Capiz 8)

Kommentér på:
Hvor varm må min Infinity 0.27 blive ?

Annonce