{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Passer de sammen??!
  • #1   21. maj 2013 Hej

Passer fint sammen men det er mere væsentligt hvad det skal sidde i af bil.

• #2   21. maj 2013 Stealth x09 smiley

• #3   21. maj 2013 Så vælg 13.5 motoren
    Har selv haft samme esc og var glad og tilfreds.
    Dog vil jeg anbefale at du får et program kort - esc er lidt et helvede at tumle uden.

Men, uden forsøg på fornærme nogen, er en Stealth værd opgradere på?
    Det er en meget uholdbar vogn der går i stykker ved den mindste kontakt med omverdenen. Måske var det bedre sælge den og købe noget Traxxas, HPI, Thunder Tiger eller lignende der faktisk kan holde til blive brugt.

Du kan selvfølgeligt altid bruge esc i en anden bil.

• #4   21. maj 2013 Ved godt, men tror godt jeg vil prøve at opgradere den først og se om den kan klare det smiley

• #5   21. maj 2013 Tim, lad være med at begynde den uendelige rejse mht. opgradering af x09.......hellere bruge pengene på at købe en anden bil der fra starten er bedre.

• #6   22. maj 2013 Jeg kan godt følge dig i din tankegang med at du sikkert er meget glad for bilen og gerne vil have den til at kører hurtigere og måske være en del mere holdbar

Men at smide 1000kr. på et motorsæt samt skal der nok bruges yderligere 500-700kr. på opgraderinger så selve bilen kan holde til at blive smidt rundt, nu ved jejg ikke engang om det fåes til HBX bilerne, men her snakker vi jo opgraderinger af bærearme, trækaksler, støddømpere osv. - Det ville simpelthen være en skam at bruge så mange penge på en HBX Stealth

Nej mit råd vil være se om du kan sælge din Stealth, tag de 700-800 du kan få for den smid de penge sammen med de penge du ville bruge på opgraderinger dvs. ca. 1700kr. mere, så er du oppe på ca. 2500kr. og der vil du kunne få en meget god brugt bil her på RCG eller en ny 1/16 eller lign. der er meget godt du kan få for de penge.

Og hvis du absolut ikke kan tales fra at opgradere din Stealth så kig evt. på Hobbyking eller lign. steder efter motorsæt, der kan være en del at spare, dog skal du uden for EU huske told/moms regler.

Kommentér på:
Passer de sammen??!

Annonce