510 visninger
|
Oprettet:
Stål til emaxx {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har lige købt en emaxx uden motorsæt, og jeg gad ikke at have noget kedeligt så jeg købte et 6s motorsæt, men jeg ved allerede nu at jeg kommer til at ødelægge gearene, og så tror jeg at akslerne også går i af det, grunden til jeg er i tvivl er fordi jeg kun kommer til at køre 4s til at starte med, men ham jeg køber det af har ødelagt gear med 4 s, ca. samme motorsæt.
Så spørgsmålene er:
Hvor kan jeg købe stål gear til den?
Behøver jeg nye aksler, eller vil de holde?
Hvis ikke, hvor skal de så købes?
Jeg synes at jeg har ledt hele internettet rundt, uden held, men jeg leder vel bare det forkerte sted:-)
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 74 RC-enheder: 104 Emner: 78 Svar: 1.604
Hvis det er differne du har ødelagt, så smid evt. brushless differ i aluhuse i stedet, det hjælper en del, ellers er det FLM combobulks med differ, eller vær heldig på Ebay, og få et sæt spider8 differ i UE ultralite diffcases.
Traxxas stålaksler kan købes overalt, hvor de forhandler Traxxas.
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 25
Jeg tænker også at 4s er rigeligt, derfor jeg starter med det, og måske kommer der 6s til eventuel speedrun
Differne er ikke ødelagt
feb 2013
Følger: 59 Følgere: 209 RC-enheder: 59 Annoncer: 5 Emner: 23 Svar: 1.131
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 25
Er det så bare sådan et sæt af stål aksler der skal til? Eller er det noget andet, eller mangler der noget, det skal gerne være komplet
Og er det noget jeg helt sikkert behøver?
maj 2011
Følger: 23 Følgere: 23 RC-enheder: 11 Emner: 20 Svar: 350
Med en 2200kv motor ville jeg også vælge 4s.
maj 2011
Følger: 23 Følgere: 23 RC-enheder: 11 Emner: 20 Svar: 350
http://rc-forum.dk/index.php/topic,556.0.html
feb 2013
Følger: 59 Følgere: 209 RC-enheder: 59 Annoncer: 5 Emner: 23 Svar: 1.131
http://www.modelsport.co.uk/traxxas-centre-driveshafts-steel-constant-velocity-e-maxx/rc-car-products/37539
Kig i den tråd Gregers linker til det er min emaxx begynder tråd hvor der er en masse gode råd links tips + der er billeder af de 2 emaxxer jeg er ved at bygge.
Stål til emaxx