{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.820 visninger | Oprettet:

nitro motor går forkerdt :( :( {{forumTopicSubject}}

jeg har min nitro bil 1:8 med en gx 21 motor på smiley

jeg har total grundindstillet den og så begynde at instille fra ny af smiley

starter self med at køre 4 min for at varme den op og starter med high speed og får den fartisk til at gå okay er i tvilv om den ryger for meget men tys vis den fik minder døde den ud smiley

tænk selv det er findt nok og begynder så med high speed og får den fartisk til at ryge okay af smiley

men så begynder problemerne smiley

jeg hygger mig med at køre lidt rundt i 8-10 min også er det lige som den begynder at bhøø ved halv gas og tager fartisk ikke gassen og vis man holder stille og giv max gas så dør den lidt ud også kommer den smiley og den går sådan ud lige pluslig dog ikke ved kørsel og man kan slet ikke starte den med minder den er under 60 C.. hade lige køre den går ud jeg måler den den var 112 ,6 c prøver og starter den total umuligt trækker måske 70 gang ( nej ikke druknet) venter 10 min måler igen den var 59,4 trækker to gang den starter og køre fartisk sådan okay men dog er begyndt og ryge mere.. den går ud måske 7 gang hvor jeg skal vente til den kommer under 60 c og den begynder og køre dårliger og dårliger fartisk unden af rør ved noget og begynder at dø mere ud ved op gas ing ( halv gas) men igen problem ved fuld det køre den findt af smiley

så til aller side efter den har holdt i tomgang i en hæk ( kørt i en hæk skulle lige hen og vende næsen) måske 2 min max tænker jeg at jeg lige vil fyre den af på vejen og se hvad den endlig kunne kommer 50 meter ned at vejen og den dør helt nu med fuld gas ( det er første gang ved fuld gas) tænker er det min motor er der ståde af eller er det bare en dårlig indstiling ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nitro motor går forkerdt :( :(
Kommentér på:
nitro motor går forkerdt :( :(

Annonce