717 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

"knækket" flex aksel, ny hvor?? "knækket" flex aksel, ny hvor??

Billeder af problemet i dette billedalbum:

http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/teknik_projekter/26136-knaekket_flex_aksel__ny_hvor

Har lige været ude og gi fuld peber med min lille Warrior smiley

Åbenbart så meget at sammnkoblingen mellem flexwire og slut aksel 8-o

Jeg har lige lavet en quickfix med en go afrensning i rensebenz, skrabning/ udboring med sandpapir/ ståluld og limning igen med 2 komponent metalspartel. Det holder jo nok et stykke tid endnu smiley

Men, nå nu engang uheldet igen er ude. Hvor køber jeg så en ny?? Og evt bedre aksel?

Evt nogen der ligger inde med noget løst?

Det er en 3,2mm aksel

På forhånd tak for hjælpen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "knækket" flex aksel, ny hvor??
  • #3   17. jul 2013 kan du ikke montere et lige stævnsrør og så bare sejle med lige aksel ? Så bare køre med pianotråd eller hvad fanden de sejler med smiley
    Har 2 stks MHZ Gecho og de er med fast aksel. De knækker ikke sådan lige.

• #4   17. jul 2013 Det var også en mulighed Kristian smiley Det vil jeg lige se om ikke ku bruges. Jeg er bare ik særlig skarp til at støve de her bådsager op da jeg er ganske ny i feltet.

X-File, Helt sikkert! Det er sku ikke ligemeget smiley

Har desværre en lokal hobbyhandler der er sige lige så skarp til rådgivning som en slatten pøls'. Der er HANS, MEGET begrænsede udvalg, der duer, eller intet! Resten er noget skrammel eller børnelegetøj eller tusind andre trælse ting. Endda ved selvsamme mand jeg har købt min warrior, til overpris for at være lidt venlig og støtte en lokal hobbymand. Lidt øv faktisk!

• #5   17. jul 2013 Flexen er vel ikke knækket? Som jeg ser det er det flexen der er gået løs på akslen. Det kan limes med Loctite 648

• #6   18. jul 2013 Præcis Michael S, også derfor jeg skriver "knækket" i citationstegn smiley Den er bare rykket fra hinanden. Vil bare gerne være sikker på det så holder når den bliver limet igen så jeg ikke ender ligesådan smiley

Jeg prøvede at sætte den sammen med nogen 2 komp metal spartel som ellers har vist sig superstærkt. Men det holdt ca knap et minut. Heldigvis var det i den lavvandede dam hvor jeg efter en times søgen fandt aksel og skrue igen smiley

Nogen anbefalet fremgangsmåde til at preparere aksel til sammenlimning?

• #8   18. jul 2013 Det lyder som en go strategi smiley Det vil jeg prøve!

Kommentér på:
"knækket" flex aksel, ny hvor??

Annonce