{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.049 visninger | Oprettet:

Ønsker Hjælp Til Hpi Baja upgrade {{forumTopicSubject}}

hey RC

- jeg er ny inden for rc, jeg har købt mig en Hpi baja 5b, fra fg-hobby

så ville jeg gerne vide hvilken ting som ikke holder fra org. ? hvilken ting skal man upgrade ? trækalkser eller gear hus eller andet.

MVH TNL smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ønsker Hjælp Til Hpi Baja upgrade
  • #2   28. jul 2013 Koblingen på dem holder ikke. Skift den minimum til højere rpm kobling eller en elcon/tourex kobling. Dette ville alle kunne bekræfte mig i. Dem som altså kører lidt mere seriøs end en tur på græsplænen hver søndag smiley
    Og derefter skift din clutch-bell carrier til en i alu i stedet for den i plastik. Den giver bedre stabilitet i klokken.
    Ellers en masse outwears ( filter og træksnor) så du ikke udsætter din motor for sten og snavs.
    Disse upgrades er et must hvis du spørger mig. Resten kan du skifte som det kommer. Det kommer selvfølgelig også an på hvor, hvordan og hvor meget man kører.

• #3   28. jul 2013 Skynd dig at lave en bruger på hpibajafan smiley Der får man alt den info om hpi man kan ønske sig ( ikke sagt at RCG ikke kan hjælpe, for det kan vi :-))
    Det er der HPI nørderne holder til,

Tillykke med din baja ( Hvis det er en ss så er du allerede et godt stykke i den rigtige retning)

Mvh Brian smiley

• #4   28. jul 2013 Bærearmene vil også godt gå i stykker en gang imellem hvis du kører lidt aggressivt som mig smiley

• #5   28. jul 2013 Bag hjul de holde ik til en skid eller jo de holder fint men de fpr ikke rigtigt fat o noget underæag smiley

Kommentér på:
Ønsker Hjælp Til Hpi Baja upgrade

Annonce