965 visninger
|
Oprettet:
problem med "cement" {{forumTopicSubject}}
hej RCG
jeg har et lille problem. jeg kan se i samlevejledningen til min Scania r620 at der skal bruge noget "cement" til at holde lejerne i gearkassen fast, men hvad hedder det cement og hvor kan det købes.
jeg ville også gerne vide om nogen har en detaljeret beskrivelse eller billeder af hvordan man omdanne gearkassen fra en 3 gears til 2 gears.
på forhånd tak
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.157
Her er et link til det http://www.supergluecorp.com/super-glue/specialty-sealants/modelhobby-cement
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
Det må være de leje holderne som skal side fast i alu pladerne du tænker på her, ik???
Jeg plejer ikke at bruge "cement” plastik lim i mine modeller, men det skrue/låse lim der følger med i sættet er fint nok til formålet, det skal bare fastholde så det ikke sider og rasler.
Og så er det til at skille ad igen hvis der er det man vil.
Med hensyn til gearkassen.
Jeg går ud fra at du vil køre med en pistolfjernstyring, yes ??
Du skal ikke omdanne noget
Du lader bare være med at bruge 3 gear.
Ryk den stødstang som sider fra servoarmen til gearet et stykke længere ind på servoarmen så servoens to yder positioner passer til de første to gear.
Eller bedre endnu, køb en rigtig fjernstyring
okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Det er nu en rigtig fjernstyring der skal bruges og ikke en pistol fjernstyring:-) jeg har bare læst at folk omdanner gearkassen til en 2 gears i stedet for, men hvis det andet kan gøre det så gør jeg bare det
feb 2007
Vil det sige at i saver den bageste del af gearkassen???
Det har jeg ikke set før, men det lyder fedt.
Kunne godt tænke mig at se det i billeder hvis du har nogle, eller en guid ville være bedre.
Jeg selv har rykket gearkassen længere fremad, så gearkassen kommer inden for karrosseriet.
feb 2007
problem med "cement"