1.094 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Emil T
Emil T
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 47

Traxxas Jato vil ikke starte.. Traxxas Jato vil ikke starte..

Godaften og godt nytår!
Jeg har idag erhvervet mig en Traxxas Jato fra en kammerat, som har haft den til at stå stille i et årstid, men den kørte perfekt før den sat til side, og er vist blevet indstillet af en forhandler.
Men jeg kan simpelthen ikke få gang i den, er helt grøn på det her område, så hvis nogen har nogen tips/tricks til start af bilen, ville det være super fedt! smiley
Mvh Emil

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Traxxas Jato vil ikke starte..
  • #1   30. dec 2013 Løft baghjulene.
    Fingeren for udstødningen og pulserende gas.
    Så ser du nitroen løbe gennem slangen op til karburatoren.
    Slip fingeren for udstødningen lidt hvert 3 sekund for at se om den springer i gang.
    Hvis dette ikke virker så smid et nyt gløderør i.

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#2   30. dec 2013 Har prøvet at blæse i slangen fra røret og til tanken, men er ikk helt sikker på den får noget nitro, hvis jeg tager slangen af på kabu løber det godt nok ud, men svært og se når den er sat på igen. Er bange for jeg drukner den, hvordan kan jeg sikre mig den får noget, og ikke for meget?

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#3   30. dec 2013 Og hvordan finder jeg ud af om gløderør er gået?

• #4   30. dec 2013 du tar gløderøret ud sætter det i gløderørstarteren og se om det lyser helt op

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#5   30. dec 2013 har lige taget gløderøret ud og sat ledning på og brugt ezstart og der kommer ingen lys, så det er vel defekt?

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#6   30. dec 2013 Har jo ikk sådan en glødestarter når den er med Ezstart smiley

• #7   30. dec 2013 Husk at du både skal holde gevindet mod motorblokken når du tester med Ez-Starteren

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#8   30. dec 2013 arh ja okay smiley Har hørt ezstarteren skal være ladet 110% op før de lyser op, overvejer at bruge normal gløderørsstarter istedet, så bliver batt. vist hellere ikke tørnet så hurtigt smiley men der sker ikk noget endnu smiley

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#9   30. dec 2013 gløderøret lyser fint op, men den tynde tråd er der intet lys i, så det er vel defekt??

• #10   31. dec 2013 Her kan du se hvordan det skal gøre når det virker:

http://www.youtube.com/watch?v=PPWynFF1QS4

• #11   31. dec 2013 Prøv bare at smide et nyt gløderør i og sikre dig at evt. gamle nitro rester i tank og slanger fjernes da det ellers kan give sådan nogle propper og hæmme tilførslen af nitro til karburatoren.
    Brug gerne en ekstern glødestarter da det vil gøre at batteriet i din EZstarter kun skal bruge energi på at drive startermotoren. Din kammerart som har haft den før dig burde også kunne hjælpe med at få liv i den.

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#12   31. dec 2013 ja okay, men ved i hvor jeg kan købe et nyt IDAG? smiley

• #13   31. dec 2013 Kommer jo an på hvor du er i landet, det er nok ikke alle som holder åbent idag af hobby butikker.

Næh du må nok væbne dig med tålmodig og vente til efter nytår.

• Emil T
    Emil T Tilmeldt:
    apr 2007

#14   31. dec 2013 Bor i Frederikshavn smiley
    Har muligvis en bekendt der ligger inde med et heldigvis smiley

Kommentér på:
Traxxas Jato vil ikke starte..

Annonce