{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hpi dele på en Maxam 1/5 benzin buggy?
  • #1   7. feb 2014 Tror ikke de deler nogen dele. Det er jo 2 helt forskellige biler.

• #3   7. feb 2014 Uden at vide ret meget i detaljer om maxam eller hpi. Så tvivler jeg på at der er mere end en håndfuld dele der passer smiley
    De er meget forskellige.

Skal jeg være helt ærlig Kenneth, så syntes jeg bare du skal have mest muligt sjov ud af bilen. Til den er godt slidt...
    Det vil nok passe med at der er godt gang i sæsonen igen (nok endda lidt bane kørsel)
    Så kan du se hvad du syntes om bilen sammenlignet med de andre....
    Du kan nok prøve nogle af de andre biler i klubben smiley

Jeg tror at vil være den bedste "deal" for dig i sidste ende..
    Er bestemt ikke ondt ment. Men lige meget, hvor meget du tuner en lada. Så bliver det aldrig til en Ferrari....

• #4   7. feb 2014 Jeg har skam også bestemt mig for det næste køb, som det ser ud pt så er jeg lidt lun på en FG Leopard 2W Sportsline.
    Men tænkte den anden måske kunne blive bare en anelse mere holdbar med lidt alu i stedet for alt det plast ved hjulene

• #5   7. feb 2014 Jeg tror helt ærligt at det er penge ud af vinduet, men det er min holdning...
    Du kan prøve min bil, når banen engang er farbar... Så kan du selv prøve forskellen på en god og knap så god bil... Der er en verden til forskel smiley

• #6   7. feb 2014 Hej

En Maxam model er den samme som Himoto redcat og hpi Maverick Blackout.
    De passer dele sammen 100%..

morten

• #7   7. feb 2014 Det vil jeg gerne Lars - pt er jeg som sagt maks lun på en FG Leopard 2W Sportsline som primære bil.

Nogen som forresten kan anbefale et godt sted inde for EU købe dele til Hpi generelt, har en Savage Flux Hp som ser frygtelig standart ud her hjemme smiley

• Anders K
    Anders K Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 35
    #8   9. feb 2014 Følger lige med. Har forresten fået et King motor tun pope til at passe på min maxam med lidt arbejde ??

Kommentér på:
Hpi dele på en Maxam 1/5 benzin buggy?

Annonce