{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

ombygge traxxas til 2.4ghz {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en ældre revo3.3 nitro med et 27mhz anlæg på, kan det ændres til et 2.4ghz anlæg af andet mærke eller skal det isse være traxxas? Spørger fordi jeg har et HPi 2.4 som er 3 kanals ligesom det der sidder på min traxxas men ved ikke om de 2 kan tale sammen, jeg har både sender og modtager

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ombygge traxxas til 2.4ghz
  • #1   23. feb 2014 Du smider bare dit 2.4ghz anlæg i den. Men hvis du kører med 2 tsk servoer i din Revo, ska du købe/lave et y stik. Da der plejer at være 2 stk kanal 1 på traxxas eget system .

• #2   23. feb 2014 OPTI Drive endheden kan godt drille når man sætter et andet anlæg på.
    Læs manualen grundigt.
    (Jeg endte med at smide OPTI Drive enheden ud af vinduet.
    Da jeg så også havde smadret min gearkasse et par gange byggede jeg den om med foreward only conversion kittet.)

• #3   23. feb 2014 OK tak for rådene jeg vil prøve mig lidty frem og se hvad der sker

• #4   2. mar 2014 Efter lidt sygdom er den nu ombygget, eller hvad man skal kalde det, har bare fjernet opti drive enheden og sat mit HPi anlæg på har dog så ikke længere bakgear men det er der jo heller ikke på min Marder så det går nok alligevel tak for hjælpen

• #5   2. mar 2014 Du kan godt have bakgear stadigvæk. Bare sæt skifteservoen direkte i 3. kanal.
    Optidrive enheden sørger bare for at du ikke kan skifte gear mens tandhjulene bevæger sig. Dette bliver så selvfølgelig nu en manuel proces, altså ikke at skifte gear medmindre bilen holder helt stille.

• #6   3. mar 2014 Det må jeg prøve og lege lidt med

• #7   4. mar 2014 Ja sjovt nok da jeg fik sat det rigtige stik i havde jeg osse et bak gear så nu virker det hele bare dejligt nitrobil både med 2.4ghz og bakgear og så har den kun kostet mig ca 1100,- det er sgu da billigt

• #8   5. mar 2014 Men pas på kun at skifte gear når den er helt stille.
    Hvis du glemmer det er fordelen at de nye tandhjul kan købes for 20 - 40 kr.

Kommentér på:
ombygge traxxas til 2.4ghz

Annonce