Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nanda sniper
  • #1   29. maj 2014 Det har ikke noget med selve bind processen at gøre.
    Når du har lavet bind skal du kalibrere din ESC.
    Og hvis den stadig gør det/ikke vil kalibrere, så skal du skifte din throttle reverse på fjernstyringen til det modsatte af hvor den står nu.

• kasper n
    kasper n Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #2   29. maj 2014 Byt rundt på gul og orange ledning til motor så er virker det fint. Har selv gjort det.

• #3   29. maj 2014 Ja, det kan man også.
    Men du skal stadig kalibrere når du har binded på ny

• #4   30. maj 2014 har prøvet at skifte throttle reverse på fjernstyringen til det modsatte af hvor den stod ser ud til at virke lidt flovt jeg ik hade læst mig frem til det i bogen dov hehe tro det virker nu skal ud og test med det samme

• #5   30. maj 2014 Lige en kommentar til det med at bytte ledninger på motoren:

Hvis det er sensorless, kan man vende retningen ved at bytte rundt på 2 ledninger.
    Det er ligegyldigt hvilke 2.

Hvis det med sensor, så SKAL ledningerne sidde som anvist. Men her kan man så typisk skifte omdrejningsretningen i setup af ESC'en.
    Bytten rundt på ledninger på en med sensor kan brænde anlægget af.

• #6   30. maj 2014 prøvt det med reves i går men det virket ik tro jeg må en tur forbi morfars i århus og hør om de ik gider ta et kig der på

Kommentér på:
nanda sniper

Annonce