806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Marcel J
Marcel J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

kører altid. kører altid.

Jeg har købt en lrp buggy tror jeg det er.
men men men.
efter jeg har crashet med den nogen gange, begyndte den lige pludseligt at reagere omvendt.
så læste jeg mig frem til at jeg bare kunne bytte om på ledningerne. hopla jeg kørte lidt endnu.
MEN, pludselig vil den ikke stoppe med at køre. den giver bare fuld gas så snart der er batteri til (lipo), og så stopper den først når batteriet bliver taget fra.
hvad kan dette skyldes?
hvad skal evt skiftes, og meget gerne med links da jeg er totalt noob inden for rc.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kører altid.
  • #1   14. dec 2014 Prøv at stille th. trim på senderen smiley

• #2   14. dec 2014 Det lyder jo som om at du skal reverse din throttle på din modtager/sender/servo igen, så den bliver "normal", altså "vende stikket" tilbage. Hvis den pludselig uden grund har reverset tidligere, så er der jo en fejl et sted som du bør opklare og løse, fremfor bare at lave midlertidige løsninger. smiley

• #3   14. dec 2014 Det må være throttle trim på din sender der er sat for højt ...

• Marcel J
    Marcel J Tilmeldt:
    dec 2014

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #4   21. dec 2014 Når nu har jeg skiftet motorledningen tilbage så det hele er som standard.
    Men, lige så snart at jeg sætter batteriet til begynder den at kører meget voldsomt bagud. den gør dette lige meget om fjernbetjeningen er tændt eller slukket ved start, eller om on/off knappen er slået til eller fra.
    som sagt begynder den bare at køre baglæns lige så snart batteriet bliver sat til, og det er lige meget hvad.

Kommentér på:
kører altid.

Annonce