470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

ingen kontakt til bil ingen kontakt til bil

Hej. Jeg fået fat i min rc bil. Det er en CEN offroader på nitro. Jeg skilte bagenden ad i dag da to tandhjul skulle skiftes og jeg samlede det 100% efter manualen igen, men nu er der ingen kontakt fra fjernbetjeningen til bilen. Der er nye batterier i, men den vil ikke give gas eller dreje. En der kender til problemet.
Hilsen sofus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ingen kontakt til bil
  • #1   16. feb 2015 Du skriver intet om hvad det er for en sender, det bør du nok starte med smiley

Hvis det er en 2,4 ghz, så skal den sikkert 'bindes' med modtageren igen, kig i vejledningen evt.

• #2   16. feb 2015 Umiddelbart hænger de to ting ikke rigtigt sammen. Det eneste bagenden af din bil har med det elektriske system at gøre er at du muligvis har haft noget adskildt i processen og nu er det ikke samlet eller samlet forkert.

Få strøm på din modtager, så burde det virke smiley

2,4ghz systemer skal ikke bindes igen efter de har været adskildt. I så fald skulle man jo binde Rx/Tx hver gang man skifter batteri i eksempelvis en elbil..

• #3   17. feb 2015 Du har sikkert fået vendt stikkene i modtageren forkert.

• #4   17. feb 2015 det er nu set før at 2,4Ghz kan tabe sin binding til modtager.
    det har ikke nødvendigvis noget at gøre med du har pillet ved bilen, men kan også være hvis den har stået ubrugt længe.
    Så det ikke umuligt den skal linkes igen, hvis det da ikke er så gammelt et system at det er på 27Mz

• #5   17. feb 2015 Det er 27 mhz. Det er som om der er forbindelse lige når jeg tænder, men det er meget lidt og så vil den ikke mere

• #6   17. feb 2015 av den er værre...
    måske din krystal der er dårlig.. uh ved det ikke faktisk.. :S

• #7   17. feb 2015 Hvor kan jeg så få fat i sådan et par?

profilbillede
  • #8   17. feb 2015 Det er måske på tide at skifte til 2.4 Ghz . Ellers tjek har på siden, eller www.Ebay.co.uk , om der skulle være noget 27mhz.
    Men tjek nu lige lige alt el på bilen, om det er samlet rigtigt, og løse forbindelser. Og tjek lige batteriet igen om det er helt opladet.

• #9   17. feb 2015 27.095.... hmmm.. lur mig om ikke jeg tror jeg har en i en skuffe et sted måske.
    skal kigge efter en gang.. smiley

Kommentér på:
ingen kontakt til bil

Annonce