Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro KURSUS nu afholdt!
  • #1   16. jul 2006 Godt arrangement og god undervisning i diverse ting med nitro-motorer. Det kan klart anbefales for alle, især dem som har svært ved det. Det var bare ærgeligt, at der ikke var flere tilmeldte, for jeg synes tit der er folk, som har problemer med at starte deres biler, eller få dem til at køre ordenligt.

• #2   16. jul 2006 Det var alt for fedt, jeg har ihverfald lært en masse om vedligeholdes af motoren...

Og så fik jeg jo lige købt lidt ting til Mammoth'en, bl.a. nye store Genesis dæk/fælge...

Jeg skal helt klart med næsten gang...

P.S. vi så jo så også lige det vildeste 1:18 el bil, den var vist svær at styre over de 60km/t... hehe...

• #3   17. jul 2006 Er det min RC18T du mener smiley

Det er lidt sjovt at den så er ved at få klø i en udfordring med en std. MTA4

• #4   17. jul 2006 Ja det er den jeg mener, den er sq ALT for vild... nu her jeg stemt på den, der er sq ikke noget der lige er federe end den lille satan... RESPEKT...

Jeg har også fået sat CEN dækkene på min Mammoth, og det kører også bare, nu skal den nok bare geares lidt lavere, ellers skal jeg bare ha' købt den OS 30 motor...

• #5   17. jul 2006 Ja jeg har set de nyoprettede billeder, det er en af de få Mammoth jeg synes ser rigtig fed ud.

Kommentér på:
Nitro KURSUS nu afholdt!

Annonce