617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nitro Onroad i Aalborg Nitro Onroad i Aalborg

Savner et rigtigt godt sted at køre i Aalborg eller omegn.
Nogen forslag? Har ikke kunne finde et super godt sted. Min kyosho er rimelig følsom over for små sten, så kræver derfor noget godt asfalt.
Der må da være nogle gode parkeringspladser eller områder, og der må da være andre end mig der kører heroppe smiley
Hvis i kører i aalborg eller omegn, så smid lige en besked.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nitro Onroad i Aalborg
  • Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
    #1   24. sep 2006 Hejsa...

Dennis T.
    Der er masser af p-pladser i city syd, hvor der er godt køre.
    Jeg er i aalborg mindst 2 gange om ugen, så du er altid velkommen til at kontakte mig på mail : info@b2bonlineshop.dk for jeg mangler også tit nogle at køre onroad med.

Ellers er i altid velkommen i Sæby, for vi har mange gode steder, hvor vi kan køre onroad.

• #2   25. sep 2006 Hej Benny
    Det lyder perfekt. Er der nogen specifikke parkeringspladser hvor asfalten er bedre end andre eller kører du bare lige hvor der er plads?

Kommer selv oprindeligt fra sæby, så jeg er stadig deroppe et par gange om måneden, så vi må jo lige se om vi kan finde ud af noget en dag smiley
    Jeg har selv luret lidt på trafikcenteret eller den gamle MacD parkeringsplads. Har du kørt der?
    Er i mange der kører i sæby?

• Benny B
    Benny B Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 20 Følgere: 18 Svar: 106
    #3   25. sep 2006 Hejsa...

Der er en del som samles på havnen i Fr.havn i weekenden, så det burde ikke være svært at finde nogen derinde som vil være med på 1 løb eller 2.

Men ellers har jeg masser af kunder i Fr.havn, så jeg kan sagtens få arrangeret noget en dag, men desværre kører de fleste offroad heroppe. (jeg kører både on og offroad).

Jeg har også hørt lidt om at der til foråret skulle komme en ny bane ude ved knivholt, men ved ikke om det er offroad eller onroad.

Ang. p-pladserne i city syd, så har jeg tidligere kørt foran bilka, for der er plads nok til at man virkelig kan få luftet bilen.

Men kontakt mig, så finder vi helt sikkert ud af noget smiley

• #4   25. sep 2006 Perfekt. Skrev lige en mail i stedet smiley

• #5   25. sep 2006 Jeg kommer fra Aalborg, og ja, der er mange gode steder ud ved City Syd... c'',)!

Kommentér på:
Nitro Onroad i Aalborg

Annonce