Bashfest Danmark.? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens.
Er der nogen der er med på og lav bashfest til næste år??
Starten på året så vil der være mulighed for og lav flere bashfest derefter HVIS det er noget som folk gider/synes vi skal køre igen.
En mulighed for folk der ik gider køre på bane og samles rundt om i dk og ha vores egen løbs weekender hvor "alle" biler kan være med.
Jeg er fra vest Jylland. Jeg vil gerne finde andre der kan se ideen i det. Men skal jeg ud og find en græs mark er det største problem er nok at jeg ik har bil eller kørekort.
Jeg kan sikkert find et stykke jord. MEN så er vi i vest Jylland.
Meld tilbage hvis det lyder som noget for jer.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 49 RC-enheder: 4 Emner: 22 Svar: 548
apr 2017
Følger: 16 Følgere: 27 RC-enheder: 2 Annoncer: 1 Emner: 21 Svar: 173
jeg har lavet dette opslag for og find ud af om hva der er af interrese og om folk vil duk op hvis de får chancen.
Det vil være svært og få fundet 1. Bonde der vil låne os en mark. 2. Lave "bane" og der er ingen sikkerhed på hva underlag der er på marken til og start ud med. 3. Stille hele lortet op.
Det blir stort arbejde bar og stablet det hele på bene.
aug 2006
Følger: 33 Følgere: 49 RC-enheder: 4 Emner: 22 Svar: 548
Det er nemlig rigtigt, der skal ildsjæle til. Jeg kan godt li' ideen, desværre bor jeg ikke i nærheden og er selv lidt transporthæmmet for tiden.
apr 2017
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Selvfølgelig med lovning om at der hverken vil blive svinet eller øvet skade på evt. materiel og bygninger/konstruktioner.
Grusgrave er perfekte til bashing.
Jeg kan huske at for en del år siden nu, der lavede nogle stykker og jeg en ligende aftale med en ejer af en grusgrav og vi havde en fed dag med masser af kørsel og grill hygge.
Vi var også heldige ved en anden lejlighed at vi fik lov at bruge en BMX bane.
I kan jo se om i kan bruge mine forslag til noget, knæk og bræk med projektet.
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
Men en jord eller græsmark bliver kedelig på få minutter.
Man bygger jo ikke bare lige en interessant bane med hop og sving.
Grusgrav, BMX bane, etableret 1/8 eller 1/5 bane til låns, eller en grusgrav som foreslået.
aug 2012
Følger: 42 Følgere: 336 RC-enheder: 10 Annoncer: 1 Emner: 286 Svar: 802
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Det var ihvertfald super fedt da mine venner og jeg fik lov at bruge en i sin tid.
De store hop på BMX banen var super fede og hold kæft man kunne få noget tid i luften til tricks.
Alt efter hvilken skala der vil blive tale om kan det være at man skal op i motorcross banen hvis vi snakker LS biler.
Til 1/10 og 1/8 biler er en god BMX bane perfekt.
apr 2017
Som tideligre skrevet er det et stort arbejde og få det hele stablet på benene.
Vi må se om der er nok med på ideen så det os kan betale sig. Jeg håber der er flere der skriver i fremtiden og gir deres meninger.
Om de har lyst eller ik lyst så jeg kan få en ide om det bar skal sættes i gang eller luk det ned.
Jeg har snakket med bane gutter og det her er ikke et forsøg på og stjæle jeres køre og andre folk som kunne ha lyst til prøv at køre bane. Go for it. Det sikkert sjovt hvis det er ens egen still.
Det er et forsøg på og ha det sjovt. med deres biler som de vil og ingen regler for bilerne og alle størrelser. Kommer der crawlere? Fedt. Kom lad os find noget i kan lege oven på.
Forståelsen skulle gerne være at jo flere jo bedre og at det her er fordi vi skal hygge os
apr 2017
Følger: 32 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 226
MHT bane skal det lige siges at cross klubben i KBH er særdeles positivt stemt overfor RC folket. VI må bruge deres træningsbane for 50kr pr hele dag. Onsdag og Fredag da de ikke træner de dage. Måske hvis vi kommer flere og medbringer godter så må vi leje os ind på det store anlæg? Det ville være spas at køre på!
Tilføjelse: Englænderne gør jo det at de laver det til et weekend arrangement og det ser ud til at fungere godt.
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 15 RC-enheder: 2 Emner: 7 Svar: 7
apr 2017
nov 2014
Følger: 7 Følgere: 5 Svar: 9
jan 2019
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 19
aug 2018
Følger: 17 Følgere: 49 Emner: 33 Svar: 85
Ved bare ikke lige, hvor villige diverse bmx baner og grusgrave er til at dele med rc biler. Men det er jo bare at spørge ad;)
sep 2019
Følger: 1 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 28
Passede fint med 1/10 og kostede kun en bøjet skrue...
apr 2017
Følger: 32 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 226
apr 2017
nov 2004
Følger: 5 Følgere: 24 Emner: 142 Svar: 265
Jeg har også en enkelt gang kørt med nitro i en indføres hal til cross i Breum.
okt 2019
Følger: 1 Svar: 3
fantastisk. Savner lidt fælles bashing
Bashfest Danmark.?