Ændringer: Morfars Drift Challenge '07 Ændringer: Morfars Drift Challenge '07
Som nogen måske allerede har set er det blevet lavet nogle ændringer i Morfars Drift Challenge '07:
http://www.morfars.dk/rc/information.php?cID=38&osCsid=7a43f35f01d802f09673b9cfff77e15d
Ændringerne omfatter primært kalenderen, hor selve løbet er blevet flyttet til lørdag middag, og der er oprettet en kvalifikation for alle ø-boerne lørdag formiddag, så de ikke behøver komme to dage, selvom de eventuelt skal kvalificere sig.
Der er stadig kvalifikation både torsdag og fredag for alle (også ø-boere) som kan klare kravene for direkte tilmelding.
Men husk nu, kvalifikation er ikke påkrævet. Du kan melde dig direkte til challenge hvis du mener at have den fornødne erfaring med løb.
Vi ses til Drift Challenge i Herning den 25-28 oktober.
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.885
"Men husk nu, kvalifikation er ikke påkrævet. Du kan melde dig direkte til challenge hvis du mener at have den fornødne erfaring med løb."
Vil det sige at jeg ikke skal køre kvalifikation? Jeg har jo ikke løbserfaring som sådan da jeg ikke har kørt i klubber. eller hvordan skal den forstås?
Men fedt tiltag med at dele det om så os der kommer langt hjemmefra ikke skal være der i flere dage.
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Hvis du læser på linket, under "Tilmeld dig direkte" vil du se at "Løbsledelsen forbeholder sig ret til at henvise tilmeldinger til Free Qualify."
Dvs. jo du må gerne melde dig direkte til selvom du ikke er i klub, MEN hvis du er den eneste af de tilmeldte som IKKE har decideret løbserfaring, så kan du riscikere at blive henvist til at skulle kvalificere dig.
Det kan sådan en som dig så se positivt på, på den måde at du kan bruge kvalifikationen, altefter hvor mange der kommer, som træning forud for selve løbet.
mar 2005
Ja, okay. Men jeg vil ikke tilmelde mig før på selve dagen.
Min konto er ikke helt klar på jeg tømmer den lige for tiden.
Men ligemeget hvad så koster det de 300kr?
mar 2005
Jeg kan anbefale HBX hvis du bare skal have noget som kan køre og hvor du er ligeglad med opsætning af camber, caster toe-in osv.
Og hvis du vil have en med lidt indstillingsmuligheder så skal du kigge på Tamiya TT-01D som er bygget til drift. Jeg mener den har kuglelejer i som standard samt du får Tamiya´s driftdæk med
sep 2004
Følger: 115 Følgere: 113 RC-enheder: 20 Emner: 12 Svar: 1.353
Man skal bare huske at med en TT-01 mangler man sender/modtager og batterier og lader. Og altefter hvilken version man køber, også en fartregulator, selvom jeg mener den er med til de fleste TT-01 modeller.
Så det er også en af de to HBX, eller TT-01 jeg ville anbefale.
mar 2005
Nu har jeg ikke selv en Tamiya. Så det er godt du kan rette mig
Ændringer: Morfars Drift Challenge '07