595 visninger
|
Oprettet:
RCDSD Vs. SD Series {{forumTopicSubject}}
Så er RCDS på banen igen, denne gang i Middelfart D. 17- 19 April.
Vi har fået plads til SD series i Middelfart, hvor der vil blive rig mulighed for at drifte, reglerne er simple, der er kun meget få, ingen cola-dæk, bilen skal være 4wd, samt den skal være 1.10.
For mere information se rcdrift.dk.
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 28 RC-enheder: 18 Emner: 8 Svar: 44
men var det ikke jer der sagde at der ikke var nok drifter i dk til at lave 2 arrangementer ind for kort tid.. ja du må meget undskylde men ja..
og det er ikke et surt ment indslag men siger bare hvad i sagde til os...
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 54 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 955
Anyways, jeg håber på at komme og drifte lidt en af dagene
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
Som C E skriver så var pointen i din anden tråd at det er dumt at have 2 grupper der arramgere driftarrangementer rundt om i landet. Vi er 5 personer som bor rimelig spredt i danmark. Og derfor vil jeg mene vi har en god chance for at finde muligheder i forhold til en gruppe der bor i samme by.
Os i RCDSD Crewet bliver ikke betalt. eneste beløning vi får er at skabe noget hygge og være arrangørere. Vi gør det skam af egen fri vilje.
Når vi afholder et arrangement som dette sammen med SDSeries.eu, så er det jo ikke ment som en konkurrence, men bare hyggekørsel. Derfor er der ikke nogle præmier eller noget. Det er udelukkende for at fremme sporten så folk kan se at man også sagtens kan drifte og have det sjovt med 1:10 biler. Og til en brøkdel af pengene.
Dette hyggeevent kom også lidt bag på mig. Jeg fik det afvide i går ved middagstid. Så det var bare om at komme op på hesten og fik banke de ting sammen der skulle bruges. Nogle gange bliver man jo nød til at arbejde hurtigt Men jeg er absolut sikker på det bliver en kæmpe succes. Så håber da at der kommer rigtigt mange folk
C E
Det lyder godt. Bare husk at skrive en kommentar til nyheden på rcdrift.dk som indeholder dit navn samt frekvens. (navnet bruges så du kan komme på gæstelisten og derfor også kan komme gratis ind. Dette gælder dog kun de første 15 personer der tilmelder sig)
Mikael P
Vi snakker lige om det og vender tilbage. Jeg er personligt ikke den store tilhænger af nitro da de larmer en del. Og vi har forhåbentlig en del folk rundt om banen.
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 51 RC-enheder: 2 Emner: 104 Svar: 1.280
Jeg håber i får et rigtig godt træf. Det er en perfekt måde at promovere RC drifting på.
jan 2004
Følger: 84 Følgere: 80 RC-enheder: 6 Emner: 66 Svar: 542
Teamet bag RCDSD, er blevet enige om at Nitro biler er IKKE tilladt, Med begrundelsen at det er ikke hjertet i RcDrift, det forgår med EL.
Sorry mate
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 23
jan 2007
Følger: 56 Følgere: 54 RC-enheder: 4 Emner: 10 Svar: 955
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
kommentarerne er låst for gæster. logger man ind kan man skrive.
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 4 Svar: 23
aug 2006
Følger: 15 Følgere: 13 RC-enheder: 3 Emner: 3 Svar: 40
RCDSD Vs. SD Series