{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Udendørs DM {{forumTopicSubject}}

Hey allsammen

Sidder her og glæder mig til der skal køres DM udendørs, men har lige nogle problemer med grejet. Der er nogle der siger at vi skal til at køre brushless udendørs, cool nok, men ligger det fast. I DASU reglementet står der bare at det kan arrangeres hvis man forhører sig. Men der er mange som taler som om det allerede ligger fast at det er brushless.
Derudover fremgår det ingen steder hvad det er for dæk der skal køres på. Er der nogen der ved det???

På forhånd tak
Søren

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udendørs DM
  • #1   17. mar 2009 Kan godt være jeg spørger dumt,
    men hvad menes der med det der
    LiPO og brushless????

• #2   17. mar 2009 håber fandme at lipo bliver tilladt efter jeg har skiftet har jeg fået kørt over dobbelt så mange ongange pr trænings aften somjeg plejede og det er kun med 2 batterier, og 2 ladere. glæd jer drenge der er knald på med lipo

• #3   17. mar 2009 jeg kører med en graupner 9.5 t i min xray 008/009 bil samt 7,4 v lipo og har gearet efter 19 t stock bilernes topfart. med setup kører jeg op til 16-18 min og har optræk som en modyfied. max sjovt at kører med. udnytter man lipo cellerne ordenligt og ikke over gearer så kan man stadig ramme samme topfart i de forskellige klasser, dog med over det dobbelte i kører tid.

• #4   17. mar 2009 men lad os endelig få ne lavere begrænsning på motore som 10.5 eller 13.5 t samt lipo men lad så så kører længere heat fx 10 min.

• #5   17. mar 2009 Jamen lige over Mads. Det var sgu et fantastisk arrangement.
    Og tak for alle svarene til jer andre, jeg venter bare ligesom jer og så må vi se hvad der sker... Synes bare det virker som meget lidt tid hvis der kun er 2 uger at træne i inden første løb, men sådan skal det åbenbart være.

Ræs og fræs...

• #6   17. mar 2009 Hehe, da jeg kom hjem i lørdags sendte jeg faktisk en mail til formanden for vores del af DASU, men der er ikke rigtig indløbet noget svar endnu. Efter hvad jeg kan høre på andre skal man åbenbart heller ikke forvente det. Men som du siger Mads, jo flere der skriver jo hurtigere må der komme en udmelding fra DASU.
    Men det kommende bliver min første rigtig seriøse sæson, men kan jo forstå på jer der har kørt længere at det ikke altid er "farten der dræber" når man har med DASU at gøre...

Kommentér på:
Udendørs DM

Annonce