{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

I råber op om baner...... {{forumTopicSubject}}

Jeg hører rundt omkring at folk brokker sig over at der ik er baner nok....
Vi har prøvet at få en bane op og køre har lagt side op og side ned om TRÆNING på banen Godt Gemt
Men det er ik mange der finder bilen frem SÅ HELLER RÅBE ....... "som man siger de har det vist kun i munden"
eller også er det bare hylde biler alle de dejlig off-road'er som bliver solgt ..

KOM NU UD AF START HULLERNE og få vist at bilen også godt kan/må komme rundt på banen
tager man til odense så er der sku heller ik nogen off-road'erat se hmmmm
vildt dårligt når man så går ud og køber en bil så kan man ligge og køre FRA EN' SELV og det bliver lidt buuuuet i det lange løb...

Jeg ligger og kører NÆSTEN hverdag og søger folk der har lyst til at få någet race.....

så er der vis starte på OM DER ER BRUG FOR BANER PÅ FYN....... ELLER EJ .....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I råber op om baner......
  • #1   7. aug 2010 tom P
    Problemet er jo at alle bil have banen ligger inden for 200 meter så de kan cykle hen til den. Er den længere væk så vil de hellere sidde herinde og pive over manglende baner.

• #2   7. aug 2010 jep det er vis også det der er ved at gå op for mig ..ved godt at folk er på ferie meeeeen ALLE !!!!!!! næææ folk har det vist kun i munden DESVÆRE skulle nok ha købt mig en fed rejse for alle de penge hmmm
    Nå... vi ser hvad tiden bringer ... vil selv til at køre DM i 2011 om det så er alene ..................

• #5   7. aug 2010 Mikkel G
    Læs lige igen smiley
    og dsb tillader ikke at man medbringer sin fg rc bil med i togen og jeg har ikk nogen taske der er stor nok til den...
    Han har ikke en taske der er stor nok smiley

En gur og jeg har lavet en bane her i nordjylland og vi er da ved at være mange, vi er "kun" 6-8 mere eller mindre faste køre, men vi har ca det samme som kommer så tit de kan, så i nordjylland er det fint nok med folk smiley
    Nu er banen heller ikke noget til at køre Dm på, vi har ikke nogen pit, men vi har en trailer og en gammel port som vi ligger oven på også kan vi skrue der på smiley
    Der er heller ikke salg af sodavand og toilet faciliteter, men vi hygger os og sådan burde det også være mange andre steder smiley

• #6   7. aug 2010 Martin L....... det er lige det hyggen men nu er mit indlæg ikke til dem der går og små hygger MEN ALLE DEM DER RÅBER OP !!!!!!!
    dem er der mange af og hylde biler BUUUUU kom da frem så VI KAN SE DEM IRL
    og kanont i køre det er jo lige det jeg vil Frem til KØRE skiver heller ik at man kun kan træne VIS MAN VIL TIL DM .. men er der nogle at køre efter er det jo sjover .IK'

Og ang det med toget .. nej der er jo en masse som ik har transport og så kan man jo ik gøre meget ved det .. andet håbe der er andre der skal samme vej..

• #8   7. aug 2010 der er ingen banner i Sønderjylland, kun en oppe ved Kolding, men ved haderslev eller der omkring er der 0 , mega nederen

• #9   7. aug 2010 som martin skriver er vi en gruppe der køre på en bae vi har lavet.. man da jeg statede med og snakke om og lave bane i vinters var der nok ca 15-20 der var klar på ide`en men da det kom til det hele kom der kun de 7 plus mig som kommer fast, men der er 4 nye på vej som har prøvet bane`en... men vil give ret i at der er mange der snakker og snakker men bliver ikk til noget..... martin vi kan da nok købe sodavand asom vi kan sælge, men det er da lige så nemt og tage med hjemme fra, det jo ikk for og tjene penge på det men om og HYGGE og have det sjovt... og toilet, du kan tage noget wc parpir med og så ud mellem majsene.. hehe

• #10   8. aug 2010 Hej Tom
    jeg har en indensdørs onroad bane på lolland
    der er 7 medlemmer og det har der været i 2 år nu.
    jeg har hjemmeside, foldere hos forhandlere på lolland
    jeg skriver på rcgalleri.
    men der bliver ikke flere medlemmer. når der kommer nogle nye, stopper andre.
    det er et stort arbejde at køre en klub, og mogle gange må man spørge sig selv om det er det man vil bruge sin tid på.
    når der ikke kommer flere medlemmer.
    mvh. henrik j. (stokke-rcklub.dk)

Kommentér på:
I råber op om baner......

Annonce