16. maj 2010 Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
Crawling eller trial competition i DK {{forumTopicSubject}}
Hej
Vi er et par stykker der fik startet en diskution i et andet forum om at afholde en konkurrence i crawling i dk.
Link til det forum: http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=73340
Men nu synes jeg at den skulle fortsætte under nyt navn, så flere interesserede kunne snakke med...
Men jeg sidder dog lidt og spekulerer på om man måske istedet skulle holde en trial-konkurrence ( istedet for rock-crawling), idet der er flere muligheder for at træne for alle...(frem for at skal finde sten osv osv)...
Vi må jo nok indrømme at der sælges mange trial biler for tiden så derfor spørger jeg nu:
Skal det være trial eller crawling vi skal satse på og er der opbakning til dette i dk
mvh
Kenneth J
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.842
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
hvad mener i andre kom
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 8 Svar: 472
aug 2009
Følger: 23 Følgere: 20 Emner: 7 Svar: 24
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 142
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 5 Emner: 2 Svar: 49
Der ikke så mange steder der er landskab til Crawl.
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 RC-enheder: 4 Emner: 33 Svar: 1.667
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 9 RC-enheder: 2 Emner: 44 Svar: 142
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
her i Fredericia er der mulighed for det hele faktisk ... vi kunne evt. lave et event hvor der både kan tilmeldes crawler med sten forhindringsbane - samt en trail event. og jeg har det perfekte sted også !
Jeg kan måske endda tilbyde større opholds lokaler med køkken, toileter osv - (nede ved stranden endda) idet jeg kan låne den kajak-klub's lokaler som ligger her i fredericia.
jeg forhører mig lige idet omkring - idet jeg syntes det kunne være et KANON sjovt træf hvis interressen skulle være stor nok.
- desuden kan jeg ligge nogen billeder op af terrænet og området hvor jeg kunne forestille mig crawl - og trail området.
Udover det nævnte er Fredericia også geografisk lige midt i det hele - så sjællænder skal ikke køre vildt langt (ud over den forbandet broafgift) - og jyder har heller ikke de store problemer.
Bornholmere er stadig sneet inde - så de kommer ikke alligevel.
Syntes det er et super initiativ.
maj 2010
Jeg må faktisk sige at jeg er forbavset over hvor mange der egentligt giver udtryk for at de godt kunne finde på at deltage i et trial-event FEDT.
Henrik A:
Kanont initiativ med steder og mulige lokaler til et sådanne event, vi skal helt sikkert snakke videre om disse muligheder...
Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe med at føre ideerne ud i livet sammen med Henrik A og undertegnede jamen så meld tilbage til os..
Det er den eneste måde at vi kan komme til at få det på benene
Mvh
Kenneth J
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 6 Emner: 13 Svar: 55
maj 2010
Jamen en trial bil er en 4x4 der ligner en rigtig bil (land-cruiser,pajero,high-lux,defender,osv,osv).
Prøv evt. at søg under trial herinde så du kan se dem...
En crawler er mere et 4x4 køretøj som har 4 store hjul og en motor på hver aksel (andre har kun en -såsom ax10)..
Hvis du søger under crawler herinde så kan du se forskellen...
Mvh
Kenneth J
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 9
sep 2006
Følger: 23 Følgere: 59 RC-enheder: 39 Emner: 23 Svar: 750
Og jeg synes at crawlere er for urealistiske at se på. En leverpostejs-bakke som karosse der sidder 20 cm over resten af bilen, der af hovedparten består af 4 kæmpe hjul.
Kunne godt finde på at komme forbi og kigge til et arrangement (eksempeltvis i Fredericia) Men vil nok lade Jer nørder om at køre
jul 2005
Følgere: 34 RC-enheder: 6 Emner: 21 Svar: 49
jeg synes det lyder som en fed ide af starte sådan et event, og jeg vil helt klart også komme og se på. (har desværre ingen rc lige pt).
måske vil jeg også deltage i at arangere det, afhængig af hvad det kræver. kommer jo også her over fra den dyre side af broen.
og som i jo nok kan se ud fra min profil hælder jeg mest til crawler`ne.
kris
Crawling eller trial competition i DK