Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sønderjyske RC klub
  • #1   30. jan 2011 hvorhenne i Sønderjylland?

• #2   30. jan 2011 Mest omkring aabenraa men vi er også villige til at køre lidt efter det

Hvor kommer du fra ???

• #3   30. jan 2011 kører i Esbjerg

• #4   30. jan 2011 Rcparken er lige det sted i leder efter
    Alle. De ting du efterlyser er muligt i rcparken
    Som du selv var inde på i en anden tråd, er det mest largescale der er i parken nu
    Vi har starten på en 1/10-1/8 offroad med kunstgræs
    Nu ligger det bare sådan, at her til april, blir der lagt asfalt, og der skal bygges 2 køretårne , så vi har ikke planer om at færdiggøre den lille offroadbane, med de medlemmer vi har nu
    Men får vi flere, end de 2 medlemmer vi har der er til smallscale offroad, så er det klart en mulighed at der med de nye medlemers arbejdskraft kan komme gang i byggeriet af banen

Hilsen Kim Holm bestyrelsesmedlem i rcparkens modelbilklub
    Www,rcparken.dk
    Www.modelbilklubben.dk

• #5   31. jan 2011 Findes der virkeligt ikke længere en klub eller bane for 1:10 onroad el-biler? Synes det hele går op i offroad eller nitro. Det må gerne være i trekantsområdet eller Sønderjylland.

• #6   31. jan 2011 Hejsa, vi har en offroad bane i Nordborg men ikke til largescale biler, vi håber snart vi kan komme vider med projektet, vi er strandet lidt pga vejret, men kig forbi teamnitro-rc.dk der er også lidt billeder og film fra banen og en masse andet brugbart info. . . Mvh Mikael

• #7   31. jan 2011 Hej alle

Jeg takker på vores alles vegne for jeres svar og Kim H jeg modtager gerne mere info i min pb fra dig...

Nu var denne "klub" nok mest oprettet til når vi bare vil ud og bashe lidt rundt men jeg vil ihvertfald ned og se i rcparken, så hvis der er nogle der vil med så kan vi sikkert arrangere så vi kommer nogle stykker på en gang...Skriv til mig i min pb hvis Du/I vil med ned til rcparken og se, så finder vi en tid der passer alle

• #8   31. jan 2011 Vi er en flok som kører en del drift i Padborg/Sønderborg/Augustenborg.
    Hvis det var noget?

• #9   31. jan 2011 Men de fleste af os har også nogle rally eller short course biler, så vi er friske på at mødes og køre lidt engang...

• #10   31. jan 2011 hej... jeg bor i aabenraa så jeg vil da gerne være med i en ''klub'' . jeg køre 1:10 el offroad men jeg tror snart at jeg få fat i en nitro. tror i ikke man kan leje en brak mark( en mark hvor der ikke er noget på) og lave en lille bane der? vis det er trtor jeg nok jeg kan se om jeg kan ¨låne¨en mark et sted.

• #11   31. jan 2011 Helge rc drift:
    Der er ingen af os der kører drift desværre (off-road og crawler)

Lars L:
    Jeg tror ikke du får lov til at anlægge noget bane med jumps osv. på en brakmark idet at landmanden kan miste sin brakstøtte ( brak betyder at det ligger stille eller i bero)...Og hvis det bare er til at fræse på uden jumps osv. så foretrækker jeg rømø strand

• #12   31. jan 2011 Hvorfor ikke støtte op om de baner der allerede er der, i værste fald kan det ende med disse må lukke, da folk køre på marken ved siden a, dertil skal også siges at hvis man har brøvet og race mod andre (på bane) har man slet ikke lyst til "bare" og race på en mark uden nogen form for mål, banen giver lige det kick at man for en hver pris gerne vil være i top/forrest og man også lære at kontrolere sin bil, at opsætning faktisk har et formål og dækvalg ikke er lige gyldigt,.............så ta forbi en "rigtig" bane og prøv den, de fleste klubber lader folk prøve banen uden man straks skal betale kontigent............

/Mikael

• #13   31. jan 2011 Jeg kan kun bakke teamnitro mikael d's opfordring op

Jeg vil derfor opfordre de der gerne vil opleve rcparkens baner med egen bil
    Til at henvende sig til en fra bestyrelsen , for at aftale køretid, uden beregning den første gang

Vi har stort behov for nye flittige medlemmer , og her imens vi bygger det hele op er der mulighed for at man kan få indflydelse på hvordan alt skal se ud, så det er win win for alle

Dog er der lige nu lukket før kørsel på offroadbanen, da vi er ved at lave sikkerhedshegn, men forventer at vi, når vejret er lidt bedre at åbne for kørsel på den store offroadbane

1/10-1/8 bane mangler stadig noget arbejde før den er køreklar, og netop her , er der mulighed for at have indflydelse

Hos os og i alle andre klubber, er det under ordnede forhold man køre, og ingen ballade fra eventuelt sure naboer
    Jeg har selv tidligere bashet for hårdt på diverse marker/parkeringspladser, men det er ikke sjovt mere efter at man har kørt en del på bane

SÅ UD AF BUSKEN OG STØT JERES LOKALE KLUB

Mvh Kim Holm www.modelbilklubben.dk

• #14   31. jan 2011 Att Kim H
    Jeg håber da at der er mere end 1 gangs prøve træning inde man vil beslutte sig for jeres klub, er selv til 1/8 offroad og ville måske også gerne støtte jeres klub, selvom vi er igang med vores egen i Nordborg,.....

teamnitro-rc.dk
    /Mikael

• #15   31. jan 2011 Jamen vi er helt enige og hvis I kigger op i denne tråd så lagde jeg faktisk op til at hvis der er nogle som vil med ned og kigge hos rc-parken jamen så lad os samles og aftale tid med en derfra...

Så jo jeg vil gerne i en eksisterende klub og rc-parken ville være det optimale for mig...

Og Kim H jeg skrev jo til dig at du gerne må poste mig med mere info om jeres 1:8 kommende bane

• #16   31. jan 2011 I Bmrc plejer vi at give maks 2 prøvedage, det er jo tilladt at køre mere end 1 gang, og vi er en onroad klub i det jyske. Bmrc.dk

• #17   31. jan 2011 Rolig nu! Vi er ikke emsige i rcparken, men der er efterhånden blevet brugt mere end 2 millioner på rcparken, og vi vil ikke alene tage det økonomiske slæb, for at andre kan hygge sig, så det mindste man kan gøre er da at melde sig ind og være en del af fællesskabet omkring vores fælles hobby, og de 600kr for voksne /300kr for juniore burde være til at magte, tænk på hvad i får for pengene!!
    Så kontakt os endeligt for en prøvetur i parken

Mvh Kim

• #18   31. jan 2011 Det vil jeg gøre, når der er en onroad bane smiley

• #19   31. jan 2011 Att kasper
    Hvorfor vente til banen er klar, hvis alle har den indstilling, kommer du til at vente i laaaaaang tid!
    Asfalt blir lagt i april, og så bruger vi resten af sæsonen på at lave bane/tårn/pit
    Så vi ses næste år

Kommentér på:
sønderjyske RC klub

Annonce