{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Aalborg banen {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

Så går vi igang igen på lørdag d. 11/6 med at gøre 1:10 banen færdig. Vi starter op kl 9.00 og laver videre på bander. Tag en spade med og kom og giv projektet en hånd. I kan tjekke hvordan det gik sidste arbejdsdag på vores
hjemmeside:
(link fjernet)

Hvis du er interesseret i at blive medlem af klubben og bor i Aalborg-området vil du være velkommen til at komme og snakke lidt med medlemmerne denne dag.

Skriv venligst hvis i har tænkt jer at komme, eller vil høre mere om projektet..

mvh. Rene Jespersen
Tlf: 28293978
Email: rene@taran.dk
MSN: wojomo@hotmail.com

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aalborg banen
  • #1   8. jun 2005 Jeg kunne godt tænke mig at komme og snakke.
    Jeg overvejer også medlems skab, da naboerne efterhånden er trætte af at høre på min nitro bil.

• #2   9. jun 2005 Hej Christoffer.. Jamen jeg synes da du skal kigge ud en dag så.. Der er altid flyverfolk i klubben hver onsdag og lørdag hvis vejret er nogenlunde.. Men ellers kører vi torsdag og søndag.. Vi er PT igang med den nye 1:10 bane som vi bygger videre på på lørdag.. Der er du velkommen til at komme og snakke.. Vi har også en 1:8 bane som muligvis også er på vej til en renovation.. Du kan tilføje mig på MSN så kan vi snakke lidt der..

Kommentér på:
Aalborg banen

Annonce