største tilskure rekord i dansk rc nogensinde {{forumTopicSubject}}
(kopirede fra racerc2v)
Så er ventetiden forbi mht. til TC kalenderen. Beklager det tog længere tid end forventet, men jeg håber I tilgiver os når I ser hvilke overraskelser vi har i vente til jer…
Første overaskelse består i en offroad vinter serie bestående af 3 løb, alle arrangeret af Vejle Minirace.
Løbene vil blive spredt over hele vinteren så de ikke kommer i klumper eller konflikter med DHI Cup. Datoen for første afd. er bestemt, men de 2 andre er ikke. Vejle er stadig i dialog med den hal de ønsker at leje mht datoer.
Reglementet til Vinter Offroad er det samme som til den netop afsluttede udendørs sæson, på nær en ting: Der er fri motor i 2WD.
Anden overraskelse består at 1 afd. af både Onroad 2011/2012 og Vinter Offroad vil blive afholdt i Messecenter Herning ifm. bilmessen “Biler For Alle” ( www.bilerforalle.dk).
Messen er opdelt over 2 weekender (22-23. og 29-30. oktober). Offroadfolket får den første weekend og onroad folket den efterfølgende, så man kan deltage i begge arrangementer hvis det ønskes. Banen vil ligge i Hal J1 som er den allerførste hal besøgende vil gå ind i efter hovedindgangen, så samtlige 60.000 forventede besøgende vil gå forbi banen.
Banen vil blive omkring 30*20 meter (600kvm) + tilhørende pitområde.
Der er nærmest kun en ting at sige: velkommen til, tilskuermæssigt, de to største løb på dansk jord nogensinde!
Der vil komme deltaljeret info senere på både dansk og engelsk (i håb om at kunne tiltrække udenlandske kørere).
Som deltager i arrangementet vil man have adgang til resten af messen.
Der vil blive en TC afd. 4 og muligvis en afd. 5, begge disse datoer er ikke bekræftet. Derfor vil udmeldingen om disse datoer komme senere.
Kalender for TC Onroad 2011/2012:
1. afd: Vejle (Messecenter Herning): 29-30 oktober
2. afd: Tinglev: 12-13 november
3. afd: Tinglev: 25-26 februar
4. afd: Vejle: ?
(5 afd: Vejle: ?)
Kalender for Vinter Offroad:
1 afd: Vejle (Messecenter Herning): 22-23 oktober
2 afd: Vejle: ?
3 afd: Vejle: ?
Alle løb med bekræftede datoer er åbne for tilmelding.”
skal jeg i messecentret til oktober?