2.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Vil du prøve en rigtig racerbane? ;0) Vil du prøve en rigtig racerbane? ;0)

Så har du chancen søndag den 25. marts i Brøndby.
Der vil blive afholdt race hvor alle der har en el bil i størrelse 1:10 (eller mindre) er velkomne. Det eneste krav er at der sidder gummidæk på bilen (uden knopper).

Der vil blive masser af hygge og mulighed for at få hjælp fra erfarne kørere. Ligesom sidste gang vil der være en åben klasse for debutanter, samt en åben klasse for andre over 40 år. Begge klasser var en stor succes. :0)

Kom frisk og læs flere detaljer her: http://www.brc-racing.dk/

Med sportslige hilsner
Brøndby Racing Club

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil du prøve en rigtig racerbane? ;0)
  • Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 29
    #1   15. mar 2012 Benjamin kommer med igen, han fik blod på tanden efter løbet d.4 sidst smiley

Vil samtidig opfordre alle andre "nye" eller nogle der vil se om det er noget for dem, at tage over og kigge eller prøve. Super stemning, og de laver gode cowboy toasts!!! hehe

Cya soon

Mvh Peter & Benjamin 8år

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

#2   15. mar 2012 Haha ja de var også gode smiley

Jeg prøver så vidt muligt at filme finalerne igen, og få dem cuttet sammen til en lille film.. Mangler dog stadig den fra sidst men skidt nu med det...

Åben klasse er super oplevelse for børnene, jo flere jo bedre smiley

Ses d.25 smiley

• #3   16. mar 2012 Det lyder bare rigtigt godt og glad for at I havde en god oplevelse sidst :0)

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

#4   16. mar 2012 Jeg vil også være med i åben begynder, så kan jeg lære at køre igen :)))))

snart 13år siden jeg stoppede i Brc og 9år siden jeg stoppede helt med rc...

Hvordan er regelsættet mht det, ved du det søren? Altså, har jo kørt før, men waaay back smiley

• #5   16. mar 2012 Det tror jeg ikke der er nogen problemer i Peter, du var jo en ganske lille knægt sidst jeg så dig køre. Men prøv lidt og kører du 13 sek pr omg eller bedre, så er jeg sikker på du godt må køre sammen med Nils og de andre rødder. Så kan du jo rykke over i SuperStock klassen senere

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

#6   16. mar 2012 Hmm kan jo øve lidt uden junior en dag for at se hvor jeg ligger henne smiley Ja lille er jeg ikke mere hehe, men kan huske dig så langt tilbage fra dengang jeg startede smiley

• #7   16. mar 2012 Var du 8 år eller sådan noget?

• Peter N
    Peter N Tilmeldt:
    jan 2012

#8   16. mar 2012 Ja da jeg startede med far dengang, du kender ham godt, næst fmd, jan Northved Hansen smiley

Stoppede da jeg var 12-13 og kørte lidt nitro til jeg var 17-18 og ja så smuttede årene og nu har jeg Lillemanden til at starte derovre smiley

• #9   17. mar 2012 Ja jeg kan sagtens huske dig.
    Og rart at se du er igang igen. Håber der vil være mange andre nye der tager chancen og kører med næste week-end :0)

• #10   19. mar 2012 Hej alle
    Det er meldt ud at der er kommet nok tilmeldinger til at klassen for debutanter bliver åbnet. - Men der er altid plads til flere ;0)
    Skynd dig at tilmelde dig og prøv hvor sjovt det er at komme til race. Det er sidste chance i denne sæson.

Vi ses :0)

• #11   19. mar 2012 Jeg skal desværre ikke selv deltage i SuperStock, men jeg vil være til stede det meste af dagen, hvis nogen har brug for hjælp.

• #12   19. mar 2012 Hov hvad er nu det for noget Niklas?
    Men godt at høre du hjælper til. Søren Slot har også sagt han vil komme og give en hånd med

• #13   19. mar 2012 Tjah, sommersæsonen er på vej, og jeg skal til at køre hoppe-bil. Jeg har desuden muligvis fået solgt min 417 lidt tidligere end forventet, og det er lidt svært at deltage uden en bil smiley

Har ikke rigtig hørt fra Søren siden DHI Cup. Kører han ikke mere?

• #14   19. mar 2012 Han blev lidt nedtrykt for et par race siden fordi det hele drillede lidt, men han har holdt formen ved lige i BRCC imens.

• #15   23. mar 2012 Husk nu det er på søndag den 25/3 at der er finale i Danmarks Mesterskabet! Alle er velkomne til at komme forbi, det koster ikke spor og der kan købes mad, drikke, slik osv.

Vi ses ;0)

Kommentér på:
Vil du prøve en rigtig racerbane? ;0)

Annonce