604 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Kan man være mere uheldig ? Kan man være mere uheldig ?

Jeg havde glædet mig helt vildt til idag. Jeg havde arrangeret lidt offroad på havnen i Esbjerg. Der var 2 Savage, 2 Rex-X og en Revo. Jeg starter min Savage op og kører ca et minut giver lidt gas og så ser mit dæk sådan her ud :
www.r-k.dk/dk.jpg
Slut for idag, men 5 min senere ryger der et oneway leje på den anden Savage, synd for ham, men heldig for mig(troede jeg) så kunne jeg lige låne et dæk af ham.
Jeg starter op igen og kører ca 5 min. skal lige prøve et lille hop og den lander på hovedet, det har jeg prøvet mange gange og undrer mig lidt over at den ikke kan køre bagefter indtil jeg opdager dette:
www.r-k.dk/s25.jpg
Motor huset er flækket. smiley :(
Det var jo så det for i dag,det var kun 4. gang min Savage var ude og køre, nu går der nok lidt tid inden den er klar igen.

Kan da også lige nævne at inden jeg tog hjem smadrede Revoen en bære arm + bulkhead

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man være mere uheldig ?
  • #1   6. sep 2005 Hey ja det var surt for de biler og den ene Rex-x der røg der 4WD også surt..
    Men hvem kørte helt selv til sidst **GG* He He

• #2   6. sep 2005 Surt, Surt, surt, surt... Det er bare øv !!

• #3   6. sep 2005 Ja Ja Carsten det kan godt være din holdt længst , men det er da klart med det sløve optræk du har så kan det ikke gå galt smiley

• #4   6. sep 2005 måske kan man være lidt mere uheldig har selv haft været meget uheldig til løb, og bare generelt med at intet virker. men sur røv det med motoren smiley

• #5   6. sep 2005 Nedtur smiley

• #6   6. sep 2005 (link fjernet)

Så må du få fat i sådan en smiley

Det er godt nok uheldigt, men sådan er det desværre nogle gange.

• #7   6. sep 2005 Ja det er rigtig Kristian min var delme sløv med den 15T på og ja det var nok der for at den holdte til det **SS**

• #8   6. sep 2005 off-road... på en havn?? lyder meget sjovt..

men håber biler får det bedre..

• #9   6. sep 2005 Jamen ser i... det var meningen det skulle foregå i en sandgrav, men da Kristians og min savage - døde - blev vi enige om at tage om til de andre som kørte med nogle buggyer og Revo, for at se lidt på... det var så her Kristians motorhus gik i stykker... normalt kører vi jo i sandgraven... MEGA fun... bare ærgeligt når der ligger ting og flyder...

Vi skal have gang i en tur mere, når vi får vores biler op og køre igen, for det er muligt at lave en lille bane i sandgraven... kunne være lidt sjovt med en omgang race... Hvis altså vi kan få bilerne til at virke.. *GG* he he

Capiz 8 )

• Allan K
    Allan K Tilmeldt:
    jul 2005

Følger: 1 Svar: 27
    #10   6. sep 2005 det var vist ikke mit 4 WD der røg. men det forreste diff. men jeg kunne da køre videre eftersom jeg lige har afmonteret det midterste diff. og monteret 2 trins gear i stedet, den var dog lidt svær at styre, den smed røven bare man gav lidt for meget gas, men det er fikset igen inden weekenden,

• #11   7. sep 2005 hvor mange er i der kører dernede????

• #12   7. sep 2005 Lars N :
    Det var første gang vi prøvede at samle nogle stykker, måske vi skal prøve en weekende istedet så kommer der måske lidt flere, kan se du bor i kolding, der er jo ikke så langt.

• #13   7. sep 2005 Jamen, vi startede med at være 3, så faldt 2 fra, og der kom 2 ny,og så blev vi en mere, af en af dem der faldt fra først...
    Fik du den - nå ikk ??

Jamen, vi var i alt 5, men der faldt en del fra... trist..

Capiz 8)

• #14   7. sep 2005 jeg kører gerne til esbjerg
    for at køre noget ræs.

så hvis i vil være rare at skrive næste gang i kører
    og det passer ind så kigger jeg forbi.

• #15   7. sep 2005 ja en af mine venner mistede styringen over sin båd (ikke mere strøm) han måtte vente næsten 3 timer inden den kom ind og da han endelig fik den ind var det ikke strømmen men motoren der var brændt af og bunden var flækket så der også var lidt vand i den

• Allan K
    Allan K Tilmeldt:
    jul 2005

#16   7. sep 2005 Det gik alligevel ikke så galt med diffet efter køreturen igår, det var bare den ene trækaksel i for der var gået løs, så det er fikset, samtidig har jeg nu fået min 2 trins gear til at virke, jeg skal bare lige have finjusteret det, den skifter lidt for tidlig endnu, men er der nogen her i forummet der har erfaring med onroad dæk på en REX - X, de org. står jo overhovedet ikke fast på hård underlag

• #17   7. sep 2005 hej jeg har et sæt onroad dæk til min rex.
    og hvad erfaring angår pas på!!
    de har så meget bid på asfaldt at din bil når 80 inden for 2 sek. men det er også meget hårdt ved trækaxler og ophæng da bilen jo ikke er bygget til onroad..

OPFORDRING: PRØV DET!!!

• Allan K
    Allan K Tilmeldt:
    jul 2005

#18   7. sep 2005 Det vil jeg så gøre, men kører du med alm. gear eller 2 trins, og hvilken gearing kører du med, jeg er ikke særlig imponeret af den 2 trins gear, jeg har rykket et tandhjul i stykker, og kan se at det næste allerede har skader, så det org. bliver nok sat i igen når den ikke kan igen.

• #19   7. sep 2005 jeg kører 13/46 gearing og så er der en OS MAX V-SPEC motor på. nej jeg kører ikke med 2 trins gear. jeg tror ikke rigtigt på det til off road.

• #20   7. sep 2005 Hey
    Allan det er godt at høre at det ikke var det helt store der var galt
    ang min rex så har jeg snakket med kristian om min og det er nok fordi at jeg har givet min luft filer for meget olie og så har den jo svært ved at få luft så der ryger en helt ny på og der ryger en 13T på og så må jeg jo se om den er mere kvik i starten for din er sq da godt nok kvik
    Nå nu vil jeg hoppe i seng men vi snakkes ved imorgen
    P.s jeg syntes helt sikker at vi må finde ud af noget offroad igen og så skal det bare være i den sandgrav og jeg er med på at lave en bane i den sandegrav....
    Jeg tror at det bliver rigtig godt
    Mvh Carsten

• Allan K
    Allan K Tilmeldt:
    jul 2005

#21   8. sep 2005 Jeg skifter nok også til min 13 T igen, det 2 gears noget virker ikke ordentlig selv om jeg har justeret på det skifter den stadig for tidlig og bliver så sløv, den dag vi kørte på havnen kørte den kun i første og uden center diff. derfor snurrede den nok rundtnu prøver jeg med andre dæk, for de blev da rykket af sidst, jeg vil nok ha' et sæt gade dæk + nogle nye off-road, vi regner med at komme ned at køre igen på søndag, jeg vil køre ud til rcmodels i morgen efter arbejde og hente nogle dæk, så jeg er klar til weekenden

Allan K

Kommentér på:
Kan man være mere uheldig ?

Annonce