Off-Roader Traxxas Revo 3.3 2007

1.506 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Off-Roader Traxxas Revo 3.3

Årgang:
2007
Drivkraft:
Gammel:
TRX 3.3 Race engine

Ny:
OS 21TM med Revo manifold - 3.4cc
Quad udstødning fra Integy

Giver en super power til en bil på den størelse. Tror ca. den har 2 heste eller noget i den retning, men bare et skud i tågen.
Topfart
Ca. 75 tror jeg med den gamle motor og std. udstødning.
Den kommer nok op på i hvert fald de 80 stykker håber jeg. :P
Størrelse
50cm lang
40cm bred
25cm høj

Lidt længere nu med hækspoiler ;)
En kæmpe stor bil i forhold til den er en 1:10
Vil egenlig nok nærmere kalde den for en 1:8
Vægt
Hele 4,2 kilo!
Ekstraudstyr
Har en quad tune pipe men har den ikke monteret fordi den larmer for meget... synes nabogerne i hvert fald, men den skal da på nu med den nye motor :D
Havde også et tunet luft filter men det faldt uheldigvis af under kørsel.
Div. reservedele
Helt ny gearkasse med two-speed forward, dif, men uden bakgear
Bagbremse
Failsafe
Brændstof filter
Hækspoiler
Stabilisatoere for og bag
trækstart til den nye motor i starten - for meget komprsion til EZ-start motoren kunne trække den
Nye støddæmper bagtil
Nyt tykkere støddæmper olie - 600
Ny frisk kobling
500K Diff olie
Tun luft filter - Fra de nye Revo'er
Bemærkninger
En super fed nitro bil! Den køre super med sit lave tyngdepunkt, sin brede form og sine udvidede F1 støddæmpere. Og til de gode kørenskaber skal man også bruge massere af trækkraft!
Jeg synes det er en super fed bil og kan anbefale den til alle...

Kommer nye billeder når det bliver godt vejr.. ;)
Kommentér på:
Off-Roader Traxxas Revo 3.3
  •   27. jul 2011 OS 21tm
    Godt jeg kunne hjælpe .. smiley

    Jeg har også haft læst meget om hvordan man bedst kører en ny motor til, og personligt tror jeg ikke at måden man gør det er så vigtig. Jeg tror bare at det gælder om at den skal "slides" til i motoren så den køre glat.
    Jeg tog bare og lod den stå 2 tanke i tomgang (med fabriksindstillng).
    Så skruede jeg hjulene af, og satte servoen så den åbnede meget lidt mere en tomgang, bare så den fik en lille smule højere tomgang. Sådan lod den så stå endnu 2 tanke.
    Så 2 tanke hvor jeg gav en smule gas indimellem, men ellers tomgang.
    Så smækkede jeg hjulene på igen, og kørte forsigitgt med den (halv gas, uden for mange omdrejninger), en tank eller noget i den stil. Og så ellers bare stille og roligt mere gas, og begyndte at indstille den.. smiley

    Det tog noget tid. men det var ventetiden værd.. smiley Og det var bare min måde at gøre det på.. Og vil godt lige priotere at jeg ikke er expert eller noget.. Har bare en glad hobby.. smiley


  •   24. jul 2011 OS 21tm
    kunne godt tænke mig og vide hvordan du har kørt din motor til har læst lidt om det men der er vist en del måder og gøre det på ? ..


  •   24. jul 2011 OS 21tm
    mange tak det var lige det jeg ville høre.. for har nemlig selv tænkt på og køre den til med træk start så har lige bestilt det smiley
    så nu skulle det snart køre smiley

    var lidt bange for jeg aldrig fik den igang så det var godt lige og høre hva du havede gjort du har været en stor hjælp mange tak smiley god sommer til diig smiley


  •   23. jul 2011 Os 21tm
    Ja jeg har fået gang i den, og den køre suverent.. smiley Den har noget power at give af, men har ikke en helt lige så høj topfart, da den ikke tager lige så mange omdrejninger...

    Jeg havde selv problemer med at få motoren i gang første gang. Det var simpelthan fordi min ezstart ikke havde power nok til at træke den helt nye motor. Det er fordi motoren ikke er kørt til, at derfor er stram at trække. Jeg fik løst med at smide en trækstart på, og så brugte jeg gode gamle armkrafter til at trække den igang... smiley Så når du har kørt motoren til kan du altid smide ezstarten på igen, men jeg har dog valgt at beholde trækstarten... Det er jeg lidt mere til. Jeg syntes den er nemmere at starte.. smiley

    Jeg håber det hjalp dig.. smiley Ellers skriv igen.. smiley

    Hsuk at du skal bruge en glødestarter.. smiley


  •   22. jul 2011 os 21tm
    hej har du fået gang i din os motor ?

    og hvis ja hvordan har selv nogle starts problemer med den motor ?

    fin revo ellers..


  •   4. jul 2010 Ok
    Har selv en E-Revo


  •   4. jul 2010 Torben D
    Det er (eller var) af flere grunde jeg gerne ville have en flux.

    1. Den er elektrisk - meget lettere at ha med at gøre
    2. Sindsyg power!
    3. Rigtig monster truck

    ...men har droppet det med flux'en nu. har bare ikke lige fået rettet teksten. Men den er selvfølgelig stadig tilsalg smiley


  •   4. jul 2010 ?
    Er det fordi Revoen ik kan lave "standing backflips", at den skal skiftes ud med en flux:)))


  •   4. jul 2010 Fed Revo
    Den er lige nøjagtig så beskidt som den skal være :))


  •   31. mar 2009 hey
    vil du sælge din twin pipe???


  •   16. jan 2009 tak
    jaa tak for opbagningen... smiley


  •   16. jan 2009 haha
    en off-roader skal sq da være beskidt;D


  •   8. jan 2009 hehe
    hehe tak skal nok huske det smiley


  •   8. jan 2009 den er sød
    det mener jeg ikke der er herre fed ekstra høj her fra men næste gang gør den lige ren først smiley


  •   2. okt 2008 Velkommen



Annonce