{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Off-Roader HPI Savage X 4.1 @ 5.9 2006

2.319 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Hartz
Mand | 45 år | Oprettet: 9. jun 2007


Off-Roader HPI Savage X 4.1 @ 5.9

Årgang:
2006
Drivkraft:
HPI Nitro Star K5.9 (0.36 cubic inch)
3.75 hp
Max Rpm 39500
Bore 20.5mm
Stroke 17.5mm
9.5mm carb opening
Kører på Byron 25%

Eller:

HPI Nitro Star F4.1 (0.25 cubic inch)
2.75 hp
Bore 18mm
Stroke 16mm
7mm carb opening
Kører på Byron 30%
Topfart
Vides ikke.
Størrelse
1/8
Bredde: 427mm
Længde: 534mm (uden Wheeliebar)
Vægt
5.4kg tør
Ekstraudstyr
HPI 87257 - 3 trins gearboks
HPI - 2 trins gearboks
HPI 87150 - Dobbelt stål disk bremse
HPI - Dobbelt fiber disk bremse
HPI 87196 - Alu koblings sko sæt
HPI 86807 - Stål spurgears sæt 49 tands
HPI - 47 tands spurgear
HPI - 52 tands spurgear
HPI - Diverse koblingsklokker(heavy duty/racing) 13-18 tands
HPI - Tuned pipe 2 kammers udstødning
HPI - Heavy duty alu differentialer
HPI 6746 - 26 viklingers fjedre i lilla
HPI 6749 - 26 viklingers fjedre i sort
HPI - Ekstra sæt støddæmpere i fyldt z182 20w olie
HPI - Warlock fælge lakerede i bilens farve
HPI - Dual stage luftfilter lakeret i bilens farve
HPI - Ekstra skum elementer til luftfilter
HPI 87197 - Cam type servo saver
HPI - Rotostart 2 system
HPI - Pullstarter
HPI - GT2 karosse original X lakering
HPI - GT2 karosse costum lakering
HPI - GT1 karosse original 25 lakering
INTEGY - Alu bærearme nedre
INTEGY - Alu bærearme øvre, justerbare
INTEGY - Alu Wheelibar justerbar
(Den er der brug for, specielt med 5.9 motoren)
INTEGY - Tuned alu udstødning
MULTIPLEX - Titan 4, 12.6 kilos styreservo
Team ORION - 6v hump pack

Gløderør R3-6
Diverse glødestartere og ladere
Derudover en god portion ekstra skruer og en masse småstumper til bilen.






Bemærkninger
Bilen er købt brugt som en Savage X 4.1, hvor jeg så selv har opgraderet bremser, motor, gearkasse, aludele, servo osv.

Den originale motor og gearkasse sidder på en motorplade for sig selv, komplet med bremse og det hele. Så jeg kan bare skrue siden af og skifte hele enheden, alt efter humør og sted jeg kører.

Det er første gang jeg prøver at male et karosse, så valgte et relativt simpelt design. Resultatet er jeg selv ok tilfreds med, om ikke andet så har det været lærerigt.
Billederne er taget lige efter jeg blev færdig med karossen og det er nok sidste gang at den er så pæn. Vi har lige fået tilladelse til at køre i en større grusgrav, så når motoren er kørt til skal den have max gas.


Kommentér på:
Off-Roader HPI Savage X 4.1 @ 5.9
Annonce