Bil Xray T3 [Tidl. RC-enhed] 2010
2.182 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
12 Kommentarer
Bil Xray T3
Årgang:
2010
Drivkraft:
Esc Nosram Matrix Evolution SpecRacing Brushless
4 "SpecRacing" stock-profiler
automatiske børsteløs + børstet tilpasning
Frem / bremsestyring for maksimal ydeevne
3-vejs system til beskyttelse
Smart-Temp-udlæsning-system
digitalt med 4 justerbare indstillinger
Launch Control
Sensored teknologi
2.6mm2 strøm ledning
Motor NOSRAM Storm Evolution Brushless SPEC RACING - 13.5T
Handwound
Farvet aluminium ring, der symboliserer antal omgange
Nye og optimerede spec racing magnet
Sort farvekodede motorakslen og magnet for bedste ydelse og nem kontrol
Ny stak for mere drejningsmoment
Nyt design for ekstrem lav modstand
Nye overstørrelse kuglelejer for laveste friktion
justerbar timing
Sensored teknologi
Kan betjenes med sensor og sensorløs hastighedskontrol
Standard 540-størrelsen + vægt
Servo:
Savöx SC-1251MG Coreless Touring
Digital servo
Kuglelejer
Metal gear
Mål: 54.5 x 20.2 x 25.4 mm
Moment: 9 kg/cm
Fart: 0,09 ved 60°
Vægt: 42.5g
Driftsspænding: 4,8V-6V
4 "SpecRacing" stock-profiler
automatiske børsteløs + børstet tilpasning
Frem / bremsestyring for maksimal ydeevne
3-vejs system til beskyttelse
Smart-Temp-udlæsning-system
digitalt med 4 justerbare indstillinger
Launch Control
Sensored teknologi
2.6mm2 strøm ledning
Motor NOSRAM Storm Evolution Brushless SPEC RACING - 13.5T
Handwound
Farvet aluminium ring, der symboliserer antal omgange
Nye og optimerede spec racing magnet
Sort farvekodede motorakslen og magnet for bedste ydelse og nem kontrol
Ny stak for mere drejningsmoment
Nyt design for ekstrem lav modstand
Nye overstørrelse kuglelejer for laveste friktion
justerbar timing
Sensored teknologi
Kan betjenes med sensor og sensorløs hastighedskontrol
Standard 540-størrelsen + vægt
Servo:
Savöx SC-1251MG Coreless Touring
Digital servo
Kuglelejer
Metal gear
Mål: 54.5 x 20.2 x 25.4 mm
Moment: 9 kg/cm
Fart: 0,09 ved 60°
Vægt: 42.5g
Driftsspænding: 4,8V-6V
Topfart
jeg ved det ikke endnu
Størrelse
1/10
Bredde: justerbar 189 mm
Længde: 372 mm
Akselafstand: Justerbar fra 256 til 261 mm
Bredde: justerbar 189 mm
Længde: 372 mm
Akselafstand: Justerbar fra 256 til 261 mm
Vægt
1.365kg
Ekstraudstyr
Radioanlæg LRP A3-STX Deluxe 2.4 GHz F.H.S.S.
Karrosse Mazda 6
Karrosse Mazda 6
Bemærkninger
Lidt info om bilen.
Chassis: 6-celle, bearbejdet 3,0 mm lamineret carbon grafit
Shock tårne: Fræset 3,0 mm lamineret carbon grafit (front + bag) med flere chok monteringer og camber link roll center positioner.
Type: Dual rem.
Main layshaft: Letvægts alu layshaft med 20T remskiver og 104T 64p tandhjulsudveksling.
Primære: Pinion/spur.
Udvekslingsforhold: 1.9
Drivaksler: Foran - rebuildable CVD drivaksler 50mm lavet af speciel verdenskendte, tophemmelige, selvudviklede HUDY Fjederstål.
Bag - Superlette 50mm alu kardanaksler, som er CNC-fræset af premium schweiziske 7075 T6 og hardcoated for ekstra holdbarhed og stilfulde udseende.
Foraksel: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Bagerste differentiale: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Remme: Ultra tynd Kelvar.
Lejer: Gummi dækket high-speed lejer.
Front: Ekstra-hårdt skum-spec forhjulsophængs arme og hårdt skum-spec styring blokke.
Bag: Ekstra-hårdt skum-spec baghjulsophængs arme og hårdt skum-spec Up-rights
C-blokke: Hårdt skum-spec 4° caster blokke.
Støddæmpere: Kort XRAY 4-trins eksternt justerbare med olie. Coil-over stød forkortet for bedre vandring.
Geometri.
Camber: Justerbar for + bag.
Front Caster: 4° statisk (valgfri 0°, 2° eller 6°) med 0,75°~1,5° indstillingsmuligheder ved hjælp af squat/dykker.
Toe-in: Justerbar for + bag.
Downstops: Justerbar for + bag.
Front anti-dyk: Justerbar 0°~3°.
Anti-squat bag: Justerbar 0°~3°.
Anti-roll bars: 1.4mm + bag valgfri.
Ackermann: Unikke Xray Quick-Saver - 5 forskellige Ackermann positioner med to positioner på styrings blokke
og to positioner til servo saver.
Styring: Kugleleje støttet centrum. Punkt styring med indbygget servo saver.
og mange tak til johnny S her fra Rcg for en god handel
Chassis: 6-celle, bearbejdet 3,0 mm lamineret carbon grafit
Shock tårne: Fræset 3,0 mm lamineret carbon grafit (front + bag) med flere chok monteringer og camber link roll center positioner.
Type: Dual rem.
Main layshaft: Letvægts alu layshaft med 20T remskiver og 104T 64p tandhjulsudveksling.
Primære: Pinion/spur.
Udvekslingsforhold: 1.9
Drivaksler: Foran - rebuildable CVD drivaksler 50mm lavet af speciel verdenskendte, tophemmelige, selvudviklede HUDY Fjederstål.
Bag - Superlette 50mm alu kardanaksler, som er CNC-fræset af premium schweiziske 7075 T6 og hardcoated for ekstra holdbarhed og stilfulde udseende.
Foraksel: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Bagerste differentiale: Justerbar alu bold-differentiale med 38T diff remskive og XRAY Labyrinth Dust Dækker CNC-fræset af schweiziske 7075 T6 alu materiale.
Remme: Ultra tynd Kelvar.
Lejer: Gummi dækket high-speed lejer.
Front: Ekstra-hårdt skum-spec forhjulsophængs arme og hårdt skum-spec styring blokke.
Bag: Ekstra-hårdt skum-spec baghjulsophængs arme og hårdt skum-spec Up-rights
C-blokke: Hårdt skum-spec 4° caster blokke.
Støddæmpere: Kort XRAY 4-trins eksternt justerbare med olie. Coil-over stød forkortet for bedre vandring.
Geometri.
Camber: Justerbar for + bag.
Front Caster: 4° statisk (valgfri 0°, 2° eller 6°) med 0,75°~1,5° indstillingsmuligheder ved hjælp af squat/dykker.
Toe-in: Justerbar for + bag.
Downstops: Justerbar for + bag.
Front anti-dyk: Justerbar 0°~3°.
Anti-squat bag: Justerbar 0°~3°.
Anti-roll bars: 1.4mm + bag valgfri.
Ackermann: Unikke Xray Quick-Saver - 5 forskellige Ackermann positioner med to positioner på styrings blokke
og to positioner til servo saver.
Styring: Kugleleje støttet centrum. Punkt styring med indbygget servo saver.
og mange tak til johnny S her fra Rcg for en god handel
Bil Xray T3
jul 2007
Følger: 33 Følgere: 32 RC-enheder: 7 Emner: 38 Svar: 126
det en fed bil og nice karosse hvor har du fået fat i den farve
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
mange tak
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 27 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 50
den er da super lækker
mar 2010
Følger: 3 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Svar: 13
Tak for din stemme. Din bil er rigtig fed.
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 7 Emner: 3 Svar: 123
den er da blevet fin:)
tillykke!.
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
ja det er bare en X-ray
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
ja det kan man godt sige at den er
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 126 RC-enheder: 10 Emner: 127 Svar: 5.162
Hehe total pimp slæde...
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
tak tak
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 23
Det blev lige til en ekstra høj stemme til dig
apr 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 11 Emner: 1 Svar: 37
mange tak hehe ja ja der er nok at læse
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 23
Hej Henrik
Den skal da helt klart med ind, og her kan vi bare gå i gang med og læse