{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Bil Tamiya TRF 417 Drift 2011

6.298 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Zimsalabim B
Mand | 23 år | Oprettet: 29. dec 2011


Bil Tamiya TRF 417 Drift

Årgang:
2011
Drivkraft:
4WD El drevet Touring car

Via remtræk
Topfart
Alt imellem 10-50km/t alt efter gearing/motor osv
Størrelse
1:10 Touring car 190mm bred
Vægt
1350g
Ekstraudstyr
Esc: SpeedPassion 2.1 prostock
Features:
- All new Dyanic Multi Timing System – “DMTS2.0”, speical design provide wild range powerfull out put for stock competition.
- Hard anodized aluminum case and integrated heatsink provide excellent thermal efficiency.
- Compact 21mm height specifically designed for 12th scale and mini applications.
- New 30mm high flow fan for even greater cooling and enhanced ESC efficiency.

Servo: Sanwa SDX-801

Sanwa’s new SDX-801 is so small (40.5×21x26.5mm) it can be placed in any R/C car chassis without any problems and at the same time lower the cars overall weight and center of gravity. Due to the small weight of only 50g the SDX-801 is also perfect for today’s touring cars where left/right chassis balance is a huge problem due to racing with LiPos or 5-cell NiMH batteries which creates overweight on the electrical side of the chassis. Expect it to take 0.08s to turn 60° @ 6.0V, while at the same voltage, able to achieve 6.4kg/cm.

Modtager: Sanwa RX-451R

Sender: Sanwa M11X
Features:

• 4 Kanal Computer Radio Med Advanced Programming for Konkurrence biler, lastbiler, og både
• Forenelige med gældende Airtronics 2.4GHz FHSS -2 Surface Receivere
• Senderen er kompatibel med Li - Poly 2 batterier !
• Ball Race Understøttet rat og Trigger Med justerbar fjeder Spændingerne
• High -Power FHSS -3 -teknologi giver den bedste modtagelse.
• 2.4GHz FHSS -3 -systemet er integreret i Radio System eliminerer behovet for moduler .
• Transmitter kan justeres til venstre eller højre hånds brug
• Justerbar backLight Display og Vibration Indstillinger
• Variable hastighedsjustering af Servo.
• Bruger-og Model Navne kan tildeles
• Vibration Indstilling til Timer Anmeldelser i støjende omgivelser
• Justerbar Dial kan indstilles til Dig funktioner , Remote Needle Valve Indstillinger , eller Reverse Funktioner
• 30 Model Memory
• Tilpasselig Menu for ofte anvendte funktioner i stedet for at rulle gennem Radio Menu
• Easy Navigation Menu
• Fejlsikker Programmering tilgængelige på alle kanaler for Electric og Nitro / benzin Brug
• Multi -Function Timer / Lap Counter
• Electronic Traction Control
• Anti -Lock Braking System
• Throttle Hold Indstilling til Pålidelig pit Stop for Nitro / benzin Brug
• Speed Følsomme Steering og Brake justeringer
• Eksponentiel Control Indstillinger for Steering og Throttle
• Justerbar Bedøm Control Indstillinger for Steering og Throttle
• Throttle og Brake Blanding for Large Gas Køretøjer

Batt: LRP 5900

Weight 295g
Nominal voltage 7.4V - 2S
C-rate 50C
Style 6-cell Sub-C Stickpack
Capacity 5900
Size 139x47x25.1mm


Spec:
Gear diff unit.2 fra tamiya i fronten med 1000wt olie
Spool bagi
Spec-R 2led aksler i fronten, std i bag
Flex modificeret topdeck
Tamiya matsort 370z nissan karos
Overdose 7mm offset fælge, med HPI T-drift dæk
Xenon vss spurgear
Bemærkninger
Dette er så det nyeste skud på drift stammen, bilen hedder som sagt Tamiya 417, og er nok den bedste bil jeg nogensinde har kørt med.
Det havde i længere tid været min drøm at skulle prøve denne bil som drifter, og da 2012 sæsonen står for døren, og 2011 sæsonen førte mig til sejr i D1RC Danmark mesterskabet, synes jeg at jeg havde fortjent en ny bil.
Bilen er smukt udført i carbon og aluminium i vanelig tamiya stil, med den klassiske blå farve.
Håber i tager godt imod den ?

Mvh Mr. Onroad
Kommentér på:
Bil Tamiya TRF 417 Drift
Annonce