Buggy Kyosho Mini Inferno 2.0 2009

547 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen rc-enhed er oprettet og stemt ind. Opret din egen rc-enhed

Buggy Kyosho Mini Inferno 2.0

Årgang:
2009
Drivkraft:
Motor:

Hobbyking Brushless Inrunner 3890kv
- 12 turns
- 32A max
- 11,1v max
- 350w max
- 14T pinion
ESC

Hobbyking Brushless Car ESC 45A w/ Reverse
- 45A konstant belastning
- Slukker ved for lidt strøm, overophedning og signaltab
- Selvdiagnose ved start

Batteri

Rhino 1750 mAh 3S1P 20C Lipo
- Burst rate: 30 C
- 11,1 v

Topfart
Groft målt til 46 km/t på kort strækning. Det er accelerationen, der er helt vanvittig.
Størrelse
Længde: 27,5 cm.
Bredde: 17 cm.
Højde: 10 cm.
Hjulbase: 18,8 cm.
Vægt
910 gram.
Ekstraudstyr
I forhold til en normal Mini Inferno er der jo nærmest kun skjoldet og bunden tilbage.

Væsentlige dele, der er skiftet:

Motor
ESC
Batteri
Differentialer; stål for og bag, spærret i midten.
Alunav bagi.
Alustøddæmpertårn bag
Oliedæmpere bag.
Kulfiberstøddæmpertårn foran.
2.4 ghz HK-GT2 sender og modtager
Alt i reservedele.
Bemærkninger
En bil jeg egentlig fik gratis. Dengang var den helt original. Jeg har givet bilen et noget andet liv. Jeg har haft problemer med at få drivlinjen til at holde til den nye motor. De originale differentialer, som var i plastik, klarede ikke mere end få minutter. Derefter købte jeg kugledifferentialer i stedet for. De var bedre, men stadig ikke gode nok. Nu er jeg gået tilbage til de originale, bare i hærdet stål i stedet for. Så nu må vi se hvor længe det holder. Jeg kan ikke finde noget, der skulle kunne holde bedre. Den lille bil er presset til sit yderste :-) Bilen er oprettet én gang, men jeg synes den fortjener et nyt galleri.
Kommentér på:
Buggy Kyosho Mini Inferno 2.0
  •   17. maj 2013 Velkommen til den en bette fin sag

  •   16. maj 2013 Mine differentialer passer heldigvis sammen som de skal, og testuren gik da også fint uden knas og skrid. Men om det er noget der kan holde, ved jeg ikke. Jeg har overvejet et større tandhjul på motoren så den ikke tager så hårdt ved fra start. Men det differentiale i midten har også drillet mig meget, det er totalt limet sammen lige nu smiley Det irriterede mig nemlig, at når man gav gas, løftede forhjulene sig tilpas meget til alt kraften blev leveret til forhjulene. Jeg vidste ikke en Fury er magen til, det er egentlig rart at vide. smiley

  •   16. maj 2013 Lækkert at se smiley det er noget af en omgang du har givet den.
    Forsøgte mig også engang. Men de stål differ jeg fik købt passede ikke ordentligt sammen så opgav projektet.
    Købte istedet for en fury, som deler stumper med infernoen men er lavet med center aksel istedet for center gearkasse. Den spiller og så kunne jeg bruge alle dele fra infernoen på den smiley


Annonce