Bil HPI Savage Limited Edition 2005
2.481 visninger
|
Oprettet:
Bil HPI Savage Limited Edition
Årgang:
2005
Drivkraft:
HPI K5.9 "0.36" cubic inch Big Block Engine (5,9 ccm - 3,75
hk. - 39.500 rpm/min)
Nitromethanol: RB Pro Fuel 25%
HPI 3 trins gearkasse
4WD (Four Wheel Drive)
hk. - 39.500 rpm/min)
Nitromethanol: RB Pro Fuel 25%
HPI 3 trins gearkasse
4WD (Four Wheel Drive)
Topfart
ik målt i nu...
Størrelse
1/8
Vægt
5,3 kilo
Ekstraudstyr
HPI Custom painted Pontiac GTO 1967 karrosse by Zielke Racing "old school flames"
HPI K5.9 "0.36" cubic inch Big Block Engine.
HPI 5,9 kølehoved
HPI Heavy duty aluminium kobling.
HPI dobbelt skivebremse.
HPI højglanspoleret tun udstødning
HPI stål / højglanspoleret spurgear.
Højglanspoleret aluminium spurgear adapter.
HPI Savage SS Heavy Duty "18" Clutch bell.
Bulkhead lower plates i højglanspoleret aluminium.
Upper arm brace i højglanspoleret aluminium.
Lower arm brace i højglanspoleret aluminium.
HPI Savage SS adjustable upper arms
Aluminium rammerne er højglanspoleret.
Aluminium chassis brace.
Højglanspoleret Stainless steel skruer.
Aluminium bumper.
Aluminium motor mount.
Aluminium luftfilterhus og et i samme fave som bilen..
Aluminium Tank dæksel.
Aluminium Tank holder.
Aluminium GPM Wheelie Bar.
Tankbeskytter "Højglans poleret custom" stainless steel
HPI Savage SS "blanke" trækaksler (dogbones)
HPI Savage SS Heavy Duty "blanke" midter (dogbones)
HPI Savage SS Heavy Duty Cup Joint.
Brændstof slanger gule er på og orange er bestilt.
Fælge: Axial "oversize" 8 spoke chrome
Dæk: Axial "oversize" lavprofil Cubez.
Dæk: Onroad Hpi Mounted Phaltline tyre 140X70MM on trem
Dæk: Dirt Bonz med Hpi savage SS Rims.
Hjulmontage: 17mm Hex.
HPI Big Bore Shock Spring.
Trucken har også et sæt fjeder der er sænket ca. 50mm, og har en frihøjde mellem forhjulene på ca.15mm.
Sorte støddæmper "sokker"
Orange støddæmper "sokker" til Big Bore.
RB large capacity fuel filter - ORANGE
Led lys for og bag.
HPI Batteri indikator monteret på radioboksen
HPI K5.9 "0.36" cubic inch Big Block Engine.
HPI 5,9 kølehoved
HPI Heavy duty aluminium kobling.
HPI dobbelt skivebremse.
HPI højglanspoleret tun udstødning
HPI stål / højglanspoleret spurgear.
Højglanspoleret aluminium spurgear adapter.
HPI Savage SS Heavy Duty "18" Clutch bell.
Bulkhead lower plates i højglanspoleret aluminium.
Upper arm brace i højglanspoleret aluminium.
Lower arm brace i højglanspoleret aluminium.
HPI Savage SS adjustable upper arms
Aluminium rammerne er højglanspoleret.
Aluminium chassis brace.
Højglanspoleret Stainless steel skruer.
Aluminium bumper.
Aluminium motor mount.
Aluminium luftfilterhus og et i samme fave som bilen..
Aluminium Tank dæksel.
Aluminium Tank holder.
Aluminium GPM Wheelie Bar.
Tankbeskytter "Højglans poleret custom" stainless steel
HPI Savage SS "blanke" trækaksler (dogbones)
HPI Savage SS Heavy Duty "blanke" midter (dogbones)
HPI Savage SS Heavy Duty Cup Joint.
Brændstof slanger gule er på og orange er bestilt.
Fælge: Axial "oversize" 8 spoke chrome
Dæk: Axial "oversize" lavprofil Cubez.
Dæk: Onroad Hpi Mounted Phaltline tyre 140X70MM on trem
Dæk: Dirt Bonz med Hpi savage SS Rims.
Hjulmontage: 17mm Hex.
HPI Big Bore Shock Spring.
Trucken har også et sæt fjeder der er sænket ca. 50mm, og har en frihøjde mellem forhjulene på ca.15mm.
Sorte støddæmper "sokker"
Orange støddæmper "sokker" til Big Bore.
RB large capacity fuel filter - ORANGE
Led lys for og bag.
HPI Batteri indikator monteret på radioboksen
Bemærkninger
Jeg har købt denne meget fine HPI Savage Limited Edition af Tom her fra rc galleriet, som reservedel "da den ikke har været starte op i 2 1/2 år"..
Og efter at havde skiftet nitro slanger og den højglanspoleret "19" Clutch bell. ud, så skulle tøsen have liv ..
Så fik Benjamin, også her fra, til at hjælpe mig, da det er min første nitro bil.
Første gang vi prøvet at starte den op "var der liv i tøsen"
Og wauw den lød godt.."tak Benjamin C"
Har derefter købt et karrosserig "2002 DODGE RAM TRUCK BODY" og malet det i orange og sort, da custom painted Pontiac GTO 1967 karrosse, by Zielke Racing," ville være synd at køre med.
Så købte et Hpi Big Bore Shock Spring til den, så jeg kunne få den lidt op i luften til offroad kørsel. "sokker i orange er bestilt"
Har købt Onroad dæk "Hpi Mounted Phaltline tyre 140X70MM on trem" til når den skal være sænket til speedrun.
Men som sagt er denne bil købt af Tom the nitro man, og vil der til gerne sige mange tak for en fair handel, og tak for alt den back op efterfølgen.
Har aldrig købt noget og så fået så meget hjælp og støtte af nogen, som jeg har fået af Tom..
En mand med et så stort hjerte af guld og en passion for nitro bil skal man lede længe efter..
Og ved hvert lille spørgsmål jeg har haft, er der kommet en mail eller sms med links og svar på alt,
også med hensyn til nye ting som jeg kan få til min bil, for at jeg kunne lave min egen stil. .
Igen rigtig mange tak for hjælpen Tom..
Jeg har fået taget nogen foto med Big Bore Shock Spring, og der vil selvfølgelig komme flere billeder med tiden.
Og efter at havde skiftet nitro slanger og den højglanspoleret "19" Clutch bell. ud, så skulle tøsen have liv ..
Så fik Benjamin, også her fra, til at hjælpe mig, da det er min første nitro bil.
Første gang vi prøvet at starte den op "var der liv i tøsen"
Og wauw den lød godt.."tak Benjamin C"
Har derefter købt et karrosserig "2002 DODGE RAM TRUCK BODY" og malet det i orange og sort, da custom painted Pontiac GTO 1967 karrosse, by Zielke Racing," ville være synd at køre med.
Så købte et Hpi Big Bore Shock Spring til den, så jeg kunne få den lidt op i luften til offroad kørsel. "sokker i orange er bestilt"
Har købt Onroad dæk "Hpi Mounted Phaltline tyre 140X70MM on trem" til når den skal være sænket til speedrun.
Men som sagt er denne bil købt af Tom the nitro man, og vil der til gerne sige mange tak for en fair handel, og tak for alt den back op efterfølgen.
Har aldrig købt noget og så fået så meget hjælp og støtte af nogen, som jeg har fået af Tom..
En mand med et så stort hjerte af guld og en passion for nitro bil skal man lede længe efter..
Og ved hvert lille spørgsmål jeg har haft, er der kommet en mail eller sms med links og svar på alt,
også med hensyn til nye ting som jeg kan få til min bil, for at jeg kunne lave min egen stil. .
Igen rigtig mange tak for hjælpen Tom..
Jeg har fået taget nogen foto med Big Bore Shock Spring, og der vil selvfølgelig komme flere billeder med tiden.
Bil HPI Savage Limited Edition
apr 2014
Følger: 12 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 4
glæder mig til at prøve den...
dec 2012
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 4 Emner: 4 Svar: 37
apr 2014
Følger: 12 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 4
maj 2010
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 9 Emner: 31 Svar: 284
jan 2008
Følger: 32 Følgere: 33 RC-enheder: 10 Annoncer: 1 Emner: 3 Svar: 50
Velkommen
Super sej slæde
apr 2014
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Svar: 1
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.766
Det er også min klare fornemmelse at Tom brænder for hobbyen på et plan de fleste af os andre tosser har svært ved at hænge med på. Derfor er hans bedst placerede savage her på galleriet yderst velfortjent
Velkommen med den flotte slæde
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 44 RC-enheder: 39 Svar: 18